Linia wsparcia technicznego MyRepublic jest absolutnie okropna
#11

Szczerze mówiąc, nie sądzę, że byłbym tak wkurzony, gdybym musiał czekać 30 minut i ktoś ostatecznie odebrał telefon. Oczywiście nie byłbym zbyt szczęśliwy, ale nie jest tak źle, jak odcięcie linii po odczekaniu 20 minut. To praktycznie uderzenie w twarz, jakby byli zbyt zajęci innymi rzeczami, aby martwić się o klientów. I to jest wiele połączeń w ciągu kilku różnych tygodni, więc nie może być tak, że są zalewane połączeniami klientów każdego dnia.
Reply
#12

Miałem złe doświadczenia z Singtel, M1, Starhub i MyRepublic. Na początku tego roku właśnie wróciłem do SH z MR. Jednak nigdy wcześniej nie próbowałem Viewqwest.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)