Linia wsparcia technicznego MyRepublic jest absolutnie okropna
#1

Za każdym razem, kiedy do nich zadzwonię, czekanie zajmuje 15–20 minut.   A najlepsze jest to, że istnieje duża szansa (z doświadczenia), że zostaniesz nagle odłączony. Wygląda to tak:   - non-stop strumień reklam MyRepublic przez 15-20 minut - 30 sekund dzwonienia - 30% szans na połączenie z technologią lub 70% szans na natychmiastowe rozłączenie   Muszę powiedzieć, że jest to jedna z najgorszych pomocy, jaką otrzymałem od dowolnego dostawcy Internetu, i miałem kilka między pobytami w Singapurze i Australii.   Jeśli ich infrastruktura nie jest w stanie tego obsłużyć, powinni aktualizować zamiast przeciążać już obciążony system. Wraz z przyszłym napływem nowych abonentów 1 Gb / s będzie tylko gorzej.   Muszę ostrzec potencjalnych subskrybentów, aby zastanowili się, zanim się z nimi zarejestrują. Jestem pewien, że nie jestem jedyną osobą, która jest tym bardzo odznaczona.   Z drugiej strony, kiedy raz to przeszedłem, technik był bardzo przepraszający i pomocny.
Reply
#2

Co wydaje się być problemem ... jeśli nie można zadzwonić ... następnie upuść wiadomość DM lub FB
Reply
#3

tak jak powiedziałem… czasami… jest o wiele za dużo ludzi na telefonie… w przeciwnym razie… jeśli podpisałeś umowę z menedżerem konta… poproś ich o pomoc.
Reply
#4

azrin619 napisał: Co wydaje się być problemem ... jeśli nie można zadzwonić ... następnie upuść wiadomość DM lub FB azrin619, jest to oczywiście frustrujący problem, wyobraź sobie, że dzwonisz i zawsze czekasz na 15-20 minut i ryzykujesz utratą połączenia. Czas się marnuje. Niektóre rzeczy są lepiej wyrażane za pomocą tele, niż wiadomości.
Reply
#5

Wszystkie nasze SP w S'pore są popsute. W rzeczywistości nasza obsługa klienta w całej branży jest ogólnie zawalona. Myślę, że M1 jest jak dotąd najlepszy (choć to niewiele mówi), czasami będzie czekać dość długo, ale podczas rozmowy z GUS zazwyczaj można rozwiązać twoje zapytania.
Reply
#6

Keyven napisał: Za każdym razem, kiedy do nich zadzwonię, czekanie zajmuje 15–20 minut. A najlepsze jest to, że istnieje duża szansa (z doświadczenia), że zostaniesz nagle odłączony. Wygląda to tak: - non-stop strumień reklam MyRepublic przez 15-20 minut - 30 sekund dzwonienia - 30% szans na połączenie z technologią lub 70% szans na natychmiastowe rozłączenie Muszę powiedzieć, że jest to jedna z najgorszych pomocy, jaką otrzymałem od dowolnego dostawcy Internetu, i miałem kilka między pobytami w Singapurze i Australii. Jeśli ich infrastruktura nie jest w stanie tego obsłużyć, powinni aktualizować zamiast przeciążać już obciążony system. Wraz z przyszłym napływem nowych abonentów 1 Gb / s będzie tylko gorzej. Muszę ostrzec potencjalnych subskrybentów, aby zastanowili się, zanim się z nimi zarejestrują. Jestem pewien, że nie jestem jedyną osobą, która jest tym bardzo odznaczona. Z drugiej strony, kiedy raz to przeszedłem, technik był bardzo przepraszający i pomocny. Bro, mam do czynienia z tym samym problemem ... zaloguj bilet już, nikt chyba nie przeszkadza. Inni pracownicy zwracają mój telefon po godzinach i mówią, że muszą umówić się na spotkanie w sieci OpenNet. Humpf, brak dźwięku, brak obrazu od 6 kwietnia. Mój Internet był wyłączony od ostatniego czwartku. Upuść im kolejny bilet, bez odpowiedzi. Upuść im kolejne anulowanie usługi. Brak odpowiedzi również ... jak teraz?
Reply
#7

Napisano: wah! myślę o skoku na statek do surfowania 1 GB Lepiej trzymaj się tego, czego używasz teraz
Reply
#8

Rzeczywiście uważam, że obsługa klientów m1 jest bardzo dobra
Reply
#9

następnym razem zadzwoń do ich infolinii spam 2
Reply
#10

Mam też podobny problem. Mój internet był wyłączony od wczorajszej nocy, zadzwonił do ich obsługi klienta (która jest wymieniona jako 24/7). Po dobrych 20 minutach postanowiłem się poddać. Spróbuj ponownie dziś rano i to samo. Muszą podnieść piłkę w dziale obsługi klienta, na przykład wdrożyć usługę kolejki, która faktycznie informuje cię, gdzie jest twoja kolejka, zamiast tych odrętwiających mózgów reklam, które wciąż emitują. W przeciwnym razie umieść wiadomość po pozostawieniu wiadomości po kilku minutach oczekiwania. Przynajmniej możecie wyczyścić bieżącą kolejkę i po tym zadzwonić. Cieszę się, że wcześniej zakończyłem VoIP i przełączyłem się z powrotem na dobry ole singtel. Przynajmniej moi starzy ludzie w domu mogą nadal dzwonić za pomocą telefonu.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)