Odwróć, ale nie można teraz połączyć przez cały dzień (SingNet)
#1

W zeszłym tygodniu ponownie skróciłem mój domowy Internet szerokopasmowy i powinienem go dzisiaj aktywować (po godzinie 17). Wydaje się jednak, że od dzisiejszej godziny 12:00 nie udało mi się połączyć z Internetem (lampka internetowa świeci na czerwono, ale lampka szerokopasmowa świeci na zielono). Czy proces aktywacji powinien trwać tak długo?   FYI Przeniesiono mnie z 10 Mb / s do 15 Mb / s i korzystam z modemu 2wire 2701HGV-E. Nie jestem pewien, czy połączenie jest faktycznie wyłączone, czy po prostu jeszcze nie aktywowane. Próbowałem podłączyć go bezpośrednio do gniazda linii telefonicznej jako jedyne urządzenie bez telefonu domowego i mikrofiltra i nic to nie zmienia, więc bardzo wątpię, czy mam problem ze sprzętem.
Reply
#2

Nuclear Boy napisał: W zeszłym tygodniu ponownie skróciłem mój domowy Internet szerokopasmowy i powinienem go dzisiaj aktywować (po godzinie 17). Wydaje się jednak, że od dzisiejszej godziny 12:00 nie udało mi się połączyć z Internetem (lampka internetowa świeci na czerwono, ale lampka szerokopasmowa świeci na zielono). Czy proces aktywacji powinien trwać tak długo? FYI Przeniesiono mnie z 10 Mb / s do 15 Mb / s i korzystam z modemu 2wire 2701HGV-E. Nie jestem pewien, czy połączenie jest faktycznie wyłączone, czy po prostu jeszcze nie aktywowane. Próbowałem podłączyć go bezpośrednio do gniazda linii telefonicznej jako jedyne urządzenie bez telefonu domowego i mikrofiltra i nic to nie zmienia, więc bardzo wątpię, czy mam problem ze sprzętem. Możesz poprosić o zmianę modemu na modem Aztech DSL7000GRV (S), który jest nowszy. Zadzwoń pod numer 1688 i miejmy nadzieję, że zaakceptują twoją prośbę, podaj im aktualny model modemu, którego teraz używasz.
Reply
#3

Ponieważ lampka szerokopasmowego internetu świeci na zielono, więc ADSL jest dobry. Jeśli jest czerwony, oznacza to, że ADSL nie jest dobry i mogli przejść na inną parę kabli poza domem w celu zapewnienia większej prędkości i zapomnieć o zejściu na zewnątrz domu w celu fizycznej zmiany. Nawet jeśli twoje światło jest zielone. Spróbuj podłączyć telefon, aby potwierdzić, że działa. Jeśli tak, to drut zewnętrzny jest nadal taki sam. Brak zmiany. Zmiana prędkości zwykle nie ma przestojów. Musisz tylko zrestartować router po 17:00 w dniu, w którym dali ci, aby uzyskać większą prędkość. Czy twój login jest nadal taki sam? Ponieważ lampka internetowa świeci na czerwono, oznacza to problem z logowaniem (czyli połączeniem). Ale najpierw podłącz telefon i sprawdź.
Reply
#4

mingfreakrsx napisał: Możesz poprosić o zmianę modemu na modem Aztech DSL7000GRV (S), który jest nowszy. Zadzwoń pod numer 1688 i miejmy nadzieję, że zaakceptują twoją prośbę, podaj im aktualny model modemu, którego teraz używasz. Będę nieobecny przez większość najbliższych 2 lat dla NS i najprawdopodobniej potem przeniosę się na światłowód, więc myślę, że wtedy zmienię modem. Teraz, gdy nadal działa, nie zamierzam tego zmieniać. Ale dzięki za sugestię. aktualizacja napisała: Ponieważ lampka szerokopasmowego internetu świeci na zielono, więc ADSL jest dobry. Jeśli jest czerwony, oznacza to, że ADSL nie jest dobry i mogli przejść na inną parę kabli poza domem w celu zapewnienia większej prędkości i zapomnieć o zejściu na zewnątrz domu w celu fizycznej zmiany. Nawet jeśli twoje światło jest zielone. Spróbuj podłączyć telefon, aby potwierdzić, że działa. Jeśli tak, to drut zewnętrzny jest nadal taki sam. Brak zmiany. Zmiana prędkości zwykle nie ma przestojów. Musisz tylko zrestartować router po 17:00 w dniu, w którym dali ci, aby uzyskać wyższą prędkość. Czy twój login jest nadal taki sam? Ponieważ lampka internetowa świeci na czerwono, oznacza to problem z logowaniem (czyli połączeniem). Ale najpierw podłącz telefon i sprawdź. Właśnie się obudziłem, aby spróbować ponownie i jest to to samo zielone światło szerokopasmowe i czerwone światło internetowe. Kieruje mnie w przeglądarce do strony 2wire z informacją „Nie mogę się skontaktować z dostawcą usług szerokopasmowych”. Na stronie statusu pokazuje Internet jako Łączenie. Mogę potwierdzić, że posiekałem użytkownika, a hasło jest prawidłowe i niezmienione, a mój telefon nadal działa. Ostatniej nocy próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne, ale bezskutecznie. Obecnie mam zarówno telefon, jak i modem podłączony do mikrofiltra, który jest następnie podłączony do gniazda linii telefonicznej w moim domu. Pomyśl o tym, tak, przypominam sobie, że moje poprzednie połączenie 10M zostało aktywowane o godzinie 12 rano w dniu aktywacji, zrestartowałem modem i ruszyłem. Nie jestem jednak pewien, na czym polega problem. Teraz boję się zadzwonić do CS po przeczytaniu niezliczonych recenzji niekończących się oczekiwań i przekierowań ...
Reply
#5

Nadal musisz skontaktować się z SingNet. Nie pamiętam już ustawień ADSL. Musisz ponownie skonfigurować ustawienia ADSL. Jest na stronie ustawień routera. Spróbuj wyszukać w Google wymagania dotyczące ustawień Singnet ADSL. Jeśli powiesz, że twoje hasło singlet i identyfikator użytkownika logują się, ale nie można połączyć się z Internetem, oznacza to, że konfiguracja routera jest nieprawidłowa. Upewnij się, że MTU to 1492 (dotyczy tylko PPoE / PPoA), jeśli tak nie jest, nie możesz połączyć się z Internetem, ale singnet może się zalogować.
Reply
#6

Nuclear Boy napisał: Będę nieobecny przez większość najbliższych 2 lat dla NS i najprawdopodobniej potem przeniosę się na światłowód, więc myślę, że wtedy zmienię modem. Teraz, gdy nadal działa, nie zamierzam tego zmieniać. Ale dzięki za sugestię. Właśnie się obudziłem, aby spróbować ponownie i jest to to samo zielone światło szerokopasmowe i czerwone światło internetowe. Kieruje mnie w przeglądarce do strony 2wire z informacją „Nie mogę się skontaktować z dostawcą usług szerokopasmowych”. Na stronie statusu pokazuje Internet jako Łączenie. Mogę potwierdzić, że posiekałem użytkownika, a hasło jest prawidłowe i niezmienione, a mój telefon nadal działa. Ostatniej nocy próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne, ale bezskutecznie. Obecnie mam zarówno telefon, jak i modem podłączony do mikrofiltra, który jest następnie podłączony do gniazda linii telefonicznej w moim domu. Pomyśl o tym, tak, przypominam sobie, że moje poprzednie połączenie 10M zostało aktywowane o godzinie 12 rano w dniu aktywacji, zrestartowałem modem i ruszyłem. Nie jestem jednak pewien, na czym polega problem. Teraz boję się zadzwonić do CS po przeczytaniu niezliczonych recenzji niekończących się oczekiwań i przekierowań ... zadzwoń do singtel i na pewno ci pomogą
Reply
#7

VanSaim napisał: Nadal musisz skontaktować się z SingNet. Nie pamiętam już ustawień ADSL. Musisz ponownie skonfigurować ustawienia ADSL. Jest na stronie ustawień routera. Spróbuj wyszukać w Google wymagania dotyczące ustawień Singnet ADSL. Jeśli powiesz, że twoje hasło singlet i identyfikator użytkownika logują się, ale nie można połączyć się z Internetem, oznacza to, że konfiguracja routera jest nieprawidłowa. Upewnij się, że MTU to 1492 (dotyczy tylko PPoE / PPoA), jeśli tak nie jest, nie możesz połączyć się z Internetem, ale singnet może się zalogować. TUTAJ moje obecne ustawienie. O ile mi wiadomo, to zapasy kości. Czy coś jest nie tak?
Reply
#8

Zadzwoniłem do nich wcześniej, ale poddałem się po odczekaniu 10 minut. Próbowałem skontaktować się z nami na FB, ale jeszcze do mnie nie dotarli. Naprawdę mam nadzieję, że macie pojęcie, co tu jest nie tak i poprowadzą mnie do czegoś, czego mogę spróbować, czekając na poniedziałek. Dzięki.
Reply
#9

Nuclear Boy napisał: Zadzwoniłem do nich wcześniej, ale poddałem się po odczekaniu 10 minut. Próbowałem skontaktować się z nami na FB, ale jeszcze do mnie nie dotarli. Naprawdę mam nadzieję, że macie pojęcie, co tu jest nie tak i poprowadzą mnie do czegoś, czego mogę spróbować, czekając na poniedziałek. Dzięki. W pewnym momencie linia będzie bardzo gorąca i nie będzie można jej przełączyć, ale wystarczy spróbować ponownie, dzwoniąc do nich po odłożeniu telefonu na 20 minut później. Kiedyś zadzwoniłem, ludzie natychmiast się podnieśli.
Reply
#10

Na szczęście nie musiałem ponownie się z nimi kontaktować. Obudziłem się jakiś czas temu, włączyłem modem i teraz działa! Wysłałem im formularz kontaktowy na FB, ale nie wrócili do mnie, ale problem został rozwiązany.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)