9 sierpnia 2012 r. Mój teść poszedł do Singtel Hello Shop, aby podpisać plan Fibre dla swojego domu. Do dziś, 18 września 2012 r., Nadal nie ma Internetu w domu .. Zasadniczo Singtel nie trzyma się czasu instalacji, a po zmianie nikt nie zawracał sobie głowy informowaniem nas. Zaplanowano zainstalowanie światłowodu w dniach 11–11 września. Po godzinie 13 nikt nie przyszedł. Zadzwoniłem do mojego teścia i rozmawiałem z 3 operatorami: Baramem, Mirą i Hitti o 3 różnych porach dnia, aby dowiedzieć się, dlaczego nikt nie zszedł. Wszyscy 3 operatorzy powiedzieli, że eskalują sprawę i wrócą do mnie, czego nikt nie zrobił ... 4 września moja żona zadzwoniła do Singtel i rozmawiała z Frankiem z działu Fiber i Keith z działu wsparcia, aby dowiedzieć się, kiedy będzie można zainstalować. Keith powiedział, że umieści go 18 września, godz. 14.44. O 20.00 zadzwoniłem do Singtel, aby potwierdzić datę, gdy potrzebowałem złożyć wniosek i porozmawiałem z Marklinem, który przekazał połączenie Tabullah. Tambullah powiedział, że zadzwoni jutro (5 września), ale nikt nie zadzwonił. Do tej pory nie mogliśmy potwierdzić daty instalacji i dlaczego poprzedni czas nikt nie zawiódł. 6 września 2012 r. Zadzwoniliśmy do Singtel. Combly odpowiedziała i powiedziała, że instalacja powinna zostać wykonana wczoraj 5 września, ale nic nie zostało zrobione. Następnie zadzwoniliśmy do Singtel i Jerry z General Enquiries odebrano i powiedzieliśmy, że nie może nic zrobić, ponieważ zajmuje się tym Ang Mo Kio Hub Singtel Hello Shop, a Hello Hello do nas wróci. Nie podano powodu, dla którego data została zmieniona. 12 września Singtel zadzwonił i powiedział mi, że zainstaluje Fibre 18 września, godz. 18 września nikt nie przyszedł od 14:00, zadzwoniłem do Singtela o 17:00, a Arul powiedział mi, że nigdy nie było daty instalacji 18 września, a datę ustalono na 21 września 2012 roku. Nikt nie zadzwonił do mnie i powiedział mi, że ... Singtel powinien być bardziej proaktywny w relacjach z klientami i nie przeszkadzać naszemu harmonogramowi z powodu błędu systemowego Singtel w planowaniu spotkań. Jestem naprawdę rozczarowany Singtel. Dlaczego jako płatni klienci zawsze tracimy ...
Zła obsługa od Singtel :(
Przykro mi to słyszeć. Singtel nie obchodzi mnie to. Nawet linie biznesowe zapewniają również usługi poniżej standardu.
eric lee napisał: 9 sierpnia 2012 r. Mój teść poszedł do Singtel Hello Shop, aby podpisać plan Fibre dla swojego domu. Do dziś, 18 września 2012 r., Nadal nie ma Internetu w domu .. Zasadniczo Singtel nie trzyma się czasu instalacji, a po zmianie nikt nie zawracał sobie głowy informowaniem nas. Zaplanowano zainstalowanie światłowodu w dniach 11–11 września. Po godzinie 13 nikt nie przyszedł. Zadzwoniłem do mojego teścia i rozmawiałem z 3 operatorami: Baramem, Mirą i Hitti o 3 różnych porach dnia, aby dowiedzieć się, dlaczego nikt nie zszedł. Wszyscy 3 operatorzy powiedzieli, że eskalują sprawę i wrócą do mnie, czego nikt nie zrobił ... 4 września moja żona zadzwoniła do Singtel i rozmawiała z Frankiem z działu Fiber i Keith z działu wsparcia, aby dowiedzieć się, kiedy będzie można zainstalować. Keith powiedział, że umieści go 18 września, godz. 14.44. O 20.00 zadzwoniłem do Singtel, aby potwierdzić datę, gdy potrzebowałem złożyć wniosek i porozmawiałem z Marklinem, który przekazał połączenie Tabullah. Tambullah powiedział, że zadzwoni jutro (5 września), ale nikt nie zadzwonił. Do tej pory nie mogliśmy potwierdzić daty instalacji i dlaczego poprzedni czas nikt nie zawiódł. 6 września 2012 r. Zadzwoniliśmy do Singtel. Combly odpowiedziała i powiedziała, że instalacja powinna zostać wykonana wczoraj 5 września, ale nic nie zostało zrobione. Następnie zadzwoniliśmy do Singtel i Jerry z General Enquiries odebrano i powiedzieliśmy, że nie może nic zrobić, ponieważ zajmuje się tym Ang Mo Kio Hub Singtel Hello Shop, a Hello Hello do nas wróci. Nie podano powodu, dla którego data została zmieniona. 12 września Singtel zadzwonił i powiedział mi, że zainstaluje Fibre 18 września, godz. 18 września nikt nie przyszedł od 14:00, zadzwoniłem do Singtela o 17:00, a Arul powiedział mi, że nigdy nie było daty instalacji 18 września, a datę ustalono na 21 września 2012 roku. Nikt nie zadzwonił do mnie i powiedział mi, że ... Singtel powinien być bardziej proaktywny w relacjach z klientami i nie przeszkadzać naszemu harmonogramowi z powodu błędu systemowego Singtel w planowaniu spotkań. Jestem naprawdę rozczarowany Singtel. Dlaczego jako płatni klienci zawsze tracimy ... Przykro mi, że masz tak złe doświadczenia ............ moja propozycja to zapytać singtel zniesie 2 mth opłaty. porozmawiaj ze swoim przełożonym, jeśli cant nie może pomóc .... porozmawiaj z nimi ładnie n wierzę, że zrozumieją twoją frustrację. uważam, że dotrzymanie harmonogramu instalacji przez isps nadal stanowi wyzwanie
wow, to źle, zarejestrowałem się 23 sierpnia i instalacja 13 sierpnia .. nie jest tak źle.
W moim przypadku zarezerwowałem datę instalacji około połowy sierpnia, aby zadanie zostało wykonane w dniach 13 września 11–13 (dało im to dużo czasu). CSO w AMK Hub obiecała oddzwonić po południu, aby potwierdzić spotkanie, ale nigdy tego nie zrobiła. Kilka dni później musiałem zadzwonić pod numer 1688, aby potwierdzić. W wyznaczonym terminie instalator zadzwonił o godzinie 11 rano, aby powiedzieć, że przyjedzie za 20 minut. Wszystko poszło gładko i wyszedł w południe. Po jego odejściu spojrzałem na Zamówienie Serwisowe i znalazłem dodatkowy sprzęt - STB - który powinienem mieć, ale nie otrzymałem (mój plan nie obejmował Mio). Przy bliższym przyjrzeniu formularz był przeznaczony dla innego klienta, który miał odwiedzić po południu. Nie mogę go winić całkowicie, ponieważ właśnie podpisałem formularz bez sprawdzenia. Wiedząc, że inny klient podpisałby się na ślepo, tak jak ja, zostawiłem to w ten sposób. Do dziś nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie błędu.
Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami i radami. Mam nadzieję, że to ostrzeże innych ...
Otrzymałem telefon od zespołu promocyjnego Singtel. Oferują dom odkrywcy. Po krótkiej dyskusji zdecydowaliśmy się na to i poprosić o instalację po PSLE. Używają do instalacji w dniu 22/09/2012. Na początku się nie zgadzamy, ale potem się poddajemy. Potem natknąłem się na ten wątek. Dzwonię dziś po południu do Singtel w sprawie terminu instalacji. Ha, 4D również nie tak dokładne. Powiedzieli, że nie ma spotkania. Powiedziałem GUS o zespole promocyjnym, który zmusza nas do zainstalowania 22.09.2012. Sprawdziła, a zespół ds. Promocji oddzwonił do mnie i powiedziała, że instalacja nie nastąpiła 22 września 2012 r. I powinna być w październiku. Natychmiast ja # @% $ #% $ go i proszę o anulowanie umowy. Nawiasem mówiąc, po raz drugi spotykam się z Singtel. Po prostu śpiewają i mówią, a potem nic się nie robi.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)