Problem z routerem Singtel AC Elite
#1

Mam problem z moim Singtel AC Elite, prawie o północy mój Internet traci połączenie, mimo że Wi-Fi jest nadal podłączone, a czasami mój iPhone wyświetla monit o nieprawidłowe hasło, nawet po wpisaniu prawidłowego hasła, próbie zresetowania telefonu, zresetowania ustawienia sieciowe i nadal nie są dostępne. Zwykle muszę wyciągnąć wtyczkę z gniazda routera i podłączyć ją z powrotem, aby mój internet mógł znów działać. Irytujące jest ciągłe podłączanie zasilania przez 4 dni w tygodniu, aby rozwiązać ten problem.   Czy ktoś wie, co się dzieje?
Reply
#2

Czy dzieje się to tylko na twoim iPhonie?
Reply
#3

Zgłosiłeś to do Singtel? Może zrobiliby aktualizację oprogramowania układowego dla ciebie.
Reply
#4

dryteletubby napisał: Czy dzieje się to tylko na twoim iPhonie? Czasami na iPadzie, a także na telefonie z Androidem innych członków mojej rodziny. Apex napisał: Zgłosiłeś to do Singtel? Może zrobiliby aktualizację oprogramowania układowego dla ciebie. Jeszcze nie ... zrobi to wkrótce. Próbuję tylko dowiedzieć się, co się dzieje.
Reply
#5

czy próbowałeś zrestartować router b4 o północy, aby sprawdzić, czy problemy naprawdę się zdarzają o północy?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)