Mam problem z moim Singtel AC Elite, prawie o północy mój Internet traci połączenie, mimo że Wi-Fi jest nadal podłączone, a czasami mój iPhone wyświetla monit o nieprawidłowe hasło, nawet po wpisaniu prawidłowego hasła, próbie zresetowania telefonu, zresetowania ustawienia sieciowe i nadal nie są dostępne. Zwykle muszę wyciągnąć wtyczkę z gniazda routera i podłączyć ją z powrotem, aby mój internet mógł znów działać. Irytujące jest ciągłe podłączanie zasilania przez 4 dni w tygodniu, aby rozwiązać ten problem. Czy ktoś wie, co się dzieje?
Problem z routerem Singtel AC Elite
Czy dzieje się to tylko na twoim iPhonie?
Zgłosiłeś to do Singtel? Może zrobiliby aktualizację oprogramowania układowego dla ciebie.
dryteletubby napisał: Czy dzieje się to tylko na twoim iPhonie? Czasami na iPadzie, a także na telefonie z Androidem innych członków mojej rodziny. Apex napisał: Zgłosiłeś to do Singtel? Może zrobiliby aktualizację oprogramowania układowego dla ciebie. Jeszcze nie ... zrobi to wkrótce. Próbuję tylko dowiedzieć się, co się dzieje.
czy próbowałeś zrestartować router b4 o północy, aby sprawdzić, czy problemy naprawdę się zdarzają o północy?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)