M1 nie dba już o swojego klienta ...
#11

Kilka miesięcy temu dostałem też listonosz z prośbą o ponowne zawarcie mojego bibuły bb .....
Reply
#12

Hahas 3 osoby zgodziło się z wysłanymi przypomnieniami. Więc TS powinieneś wiedzieć, co robić dalej ... ahwei91 napisał: Kilka miesięcy temu dostałem też listonosz z prośbą o ponowne zawarcie mojego bibuły bb ..... Aplikacja Samsung Galaxy S8 + HardwareZone Forums
Reply
#13

Czy widziałeś ceny akcji * Starhub i M1? Potrzebują więcej takich ignorantów jak ty, aby zwiększyć swoje zyski. Po prostu ugryź swoje ego lub przejdź do innego usługodawcy internetowego.
Reply
#14

jesgirl napisała: Płaciłem rachunki i zobaczyłem, że mój domowy BB z 39 $ stał się 99 $. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta i powiedziano mi, że moja umowa wygasła. Zgodnie z moimi przeszłymi doświadczeniami będą oni utrzymywać stawkę i będą dzwonić do ciebie o niższą cenę, jeśli nie zaoferują prezentów, takich jak bezpłatny mobilny internet szerokopasmowy itp. Poprosiłem ich o zwrot różnicy i podpisałem nowy 2-letni kontrakt. Powiedziano mi, że nie mogę zrobić rabatu, a kiedy powiedziałem, że przestawię się na ich konkurentów, dostanę dodatkowy bonus jako nowy klient, a on po prostu zapyta mnie, czy chcę kontynuować wypowiedzenie. M1 już nie obchodzi ... dlatego musimy monitorować naszą umowę. Po osiągnięciu 23. miesiąca, należy ponownie zawrzeć umowę lub cena powróci do pierwotnej ceny.
Reply
#15

Używam SingTel Fibre. W ciągu ostatnich 7 lat zaciągnąłem 3 razy. Zawsze ponad 24 miesiące ++, więc się wycofuję. Cena jest zawsze taka sama po zakończeniu umowy. Nie jestem pewien, dlaczego M1 z 39 $ skacze do 99 $.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)