Niestabilne połączenie bezprzewodowe @ SGx
#1

Ktoś ma niestabilne połączenia lub powolne uwierzytelnianie w Wireless @ SGx w tym tygodniu? Połączenie albo przerywa się co kilka minut, a ponowne uwierzytelnianie jest powolne i losowo nieudane (czasem może, a czasem nie).   Jednak ostatnie miesiące do ostatniego piątku były dla mnie w porządku. Problem wydaje się zaczynać wczoraj lub w ostatni weekend, kiedy nie korzystałem.
Reply
#2

u0206397 napisał: Ktoś ma niestabilne połączenia lub powolne uwierzytelnianie w Wireless @ SGx w tym tygodniu? Połączenie albo przerywa się co kilka minut, a ponowne uwierzytelnianie jest powolne i losowo nieudane (czasem może, a czasem nie). Jednak ostatnie miesiące do ostatniego piątku były dla mnie w porządku. Problem wydaje się zaczynać wczoraj lub w ostatni weekend, kiedy nie korzystałem. może wynikać z lokalizacji, w której się znajdujesz. inny obszar będzie miał innego operatora, dlatego bardzo trudno jest ustalić dokładną przyczynę.
Reply
#3

Mam ten sam problem z uwierzytelnianiem Wireless @ SGx po używaniu przez wiele miesięcy bez problemu w tej samej lokalizacji. W ciągu ostatnich dwóch dni musiałem uwierzytelnić swoje poświadczenia.
Reply
#4

Może to być spowodowane tym, że powoli wycofują stare dane logowania. Pamiętam, że pod koniec roku przechodzą na uwierzytelnianie za pośrednictwem aplikacji Wireless @ sg. Link: https://www.singtel.com/personal/i/i...go/wireless-sg
Reply
#5

xonix napisał: Może to być spowodowane tym, że powoli wycofują stare dane logowania. Pamiętam, że przeszli na uwierzytelnianie za pośrednictwem aplikacji Wireless @ sg pod koniec roku. Link: https://www.singtel.com/personal/i/i...go/wireless-sg Ha ....... ha ........ zaloguj się przy użyciu numeru telefonu, co oznacza, że cheng hu śledzi cię. Nie ma konia
Reply
#6

u0206397 napisał: Ktoś ma niestabilne połączenia lub powolne uwierzytelnianie w Wireless @ SGx w tym tygodniu? Połączenie albo przerywa się co kilka minut, a ponowne uwierzytelnianie jest powolne i losowo nieudane (czasem może, a czasem nie). Jednak ostatnie miesiące do ostatniego piątku były dla mnie w porządku. Problem wydaje się zaczynać wczoraj lub w ostatni weekend, kiedy nie korzystałem. Tak, w obliczu tego problemu
Reply
#7

xonix napisał: Może to być spowodowane tym, że powoli wycofują stare dane logowania. Pamiętam, że pod koniec roku przechodzą na uwierzytelnianie za pośrednictwem aplikacji Wireless @ sg. Link: https://www.singtel.com/personal/i/i...go/wireless-sg Wiele miejsc również nie może się automatycznie zalogować. Zawsze masz problem. Zapomnij o tym.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)