Drodzy eksperci Skontaktowałem się z forum Teleco od 6 dni i nie mogłem jeszcze uzyskać żadnej pomocy Korzystam z routera dostarczonego przez teleco (Netgear) i skonfigurowałem VPN zgodnie z wytycznymi podanymi na stronie 5 i załączono konfigurację migawki routera. Nawet użyłem tej samej nazwy użytkownika, co w wytycznych, aby upewnić się, że wykonuję krok po kroku https://www.telstra.com.au/content/d...tion-guide.pdf https://imgur.com/a/LLSS2 Właściwie niewiele do skonfigurowania po stronie serwera VPN (router Telco ADSL) Po stronie klienta Windows 7 na pulpicie wyłączyłem zaporę ogniową i skonfigurowałem połączenia jak na stronie 36 i dalszych. strona 36 zaczyna się od: 3.5.2.2 Konfigurowanie zwinnego połączenia VPN systemu Windows 7 Nie musiałem instalować żadnego certyfikatu, ponieważ uważam, że nie dotyczy to mojej sprawy? Czy mam rację ? Nie mogę go uruchomić, mimo że sprawdziłem dodaną nazwę użytkownika i hasło, nie mogę zrozumieć, czego mi brakuje? Błąd również dołączony https://imgur.com/a/iwPb4 Dzięki
VPN 13801: Poświadczenia uwierzytelniania IKE są niedopuszczalne.
zillah napisał: Nie musiałem instalować żadnego certyfikatu, ponieważ uważam, że nie dotyczy to mojej sprawy? Czy mam rację ? Mylisz się, potrzebne są certyfikaty. Szybkie google z komunikatem o błędzie to potwierdza. Telstra? Dlaczego nie spróbować forum Whirlpool?
Zacytować: Mylisz się, potrzebne są certyfikaty. Szybkie google z komunikatem o błędzie to potwierdza. Spróbuję tego
Dzięki problem rozwiązany przez skonfigurowanie certyfikatu >> Telstra? Dlaczego nie spróbować forum Whirlpool? << Znam forum bardzo dobrze i mam również konto Ale eksperci i ludzie, którzy są wiedzą, gdziekolwiek nie jest konieczne, aby być na forum Whirlpool.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)