witam wszystkich seniorów! dopiero dziś rano wciąż mogę połączyć się z Internetem za pomocą kabla Ethernet. ale kiedy chcę skorzystać z dzisiejszego wieczoru, nie mogłem połączyć się z Internetem. pomyślałem, że kabel może być uszkodzony, zamień inny kabel, problem nadal jest taki sam. ale jestem w stanie połączyć się bezprzewodowo. poniżej znajduje się wiersz polecenia, którego użyłem. Microsoft Windows [wersja 10.0.10240] © 2015 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. C: \ Users \ Fattybutton> ipconfig Konfiguracja IP systemu Windows Adapter Ethernet Połączenie lokalne 2: Stan mediów . . . . . . . . . . : Media odłączone Sufiks DNS specyficzny dla połączenia. : Adapter tunelowy Pseudo-interfejs tunelowania Teredo: Stan mediów . . . . . . . . . . : Media odłączone Sufiks DNS specyficzny dla połączenia. : C: \ Users \ Fattybutton> proszę o pomoc!
nie można połączyć się z Internetem za pomocą kabla Ethernet.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zrestartować modem i połączyć się ponownie.
Sprawdź, czy połączenia kablowe na obu końcach są szczelne, czy nie ma skorodowanych styków. Wypróbuj również inny port LAN routera / przełącznika.
Nie mogę leh. Uruchom ponownie wiele razy, nadal tak samo. Użyj innego nowego kabla, również tego samego. Czy diagnostyka okna mówi, że „kabel nie jest prawidłowo podłączony lub kabel może być uszkodzony”.
Wypróbuj inne urządzenie przewodowe (aby sprawdzić, czy lampka łącza może się zapalić) lub pożycz laptopa od znajomego, aby go przetestować.
Brzmi jak problem z kablem
Sprawdź, czy nie wyłączyłeś karty sieciowej
Jeśli kabel nie jest przyczyną, objawem mogą być wadliwe porty sieciowe, komputer lub router ... Zgodnie z zaleceniem Ah-Ping-Kor, spróbuj użyć innych portów routera. Jeśli nadal nie możesz, pożycz laptopa i przetestuj ponownie.
mrsun18 napisał: Jeśli kabel nie jest przyczyną, objawem mogą być wadliwe porty sieciowe, komputer lub router ... Zgodnie z zaleceniem Ah-Ping-Kor, spróbuj użyć innych portów routera. Jeśli nadal nie możesz, pożycz laptopa i przetestuj ponownie. ahhh .. zrobione ze zmieniającym się portem routera, wciąż brak wiadomości. będą próbować dziś wieczorem laptopa i będą publikować, jeśli coś będzie… dzięki bros za pomoc !!! bardzo doceniony!
johnny chai napisał: Sprawdź, czy nie wyłączyłeś już włączonej karty sieciowej.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)