Problemy z ruchem sieciowym w mojej bieżącej konfiguracji: Starhub DVG-N5402SP -> Cisco SG90D-08 W sumie mam 8 klientów do podłączenia VIA LAN i zastanawiałem się, czy mój pomysł na ten zestaw jest dobry? Starhub DVG-N5402SP -> SG300-10 (SRW2008-K9-NA) Myślałem o ustawieniu statycznego adresu IP na obu urządzeniach więc ruch sieciowy nie będzie wirował. Jakakolwiek rada? Przy okazji mam cyfrową usługę głosową i myślałem o telefonach Cisco VOIP, ale Starhub powiedział mi, że nie obsługują takich urządzeń. Jeśli nie, musiałbym zmienić na lepszy router.
Potrzebujesz porady w zakresie sieci
techidiot napisał: Problemy z ruchem sieciowym w mojej bieżącej konfiguracji: Starhub DVG-N5402SP -> Cisco SG90D-08 W sumie mam 8 klientów do podłączenia VIA LAN i zastanawiałem się, czy mój pomysł na ten zestaw jest dobry? Starhub DVG-N5402SP -> SG300-10 (SRW2008-K9-NA) Myślałem o ustawieniu statycznego adresu IP na obu urządzeniach więc ruch sieciowy nie będzie wirował. Jakakolwiek rada? Przy okazji mam cyfrową usługę głosową i myślałem o telefonach Cisco VOIP, ale Starhub powiedział mi, że nie obsługują takich urządzeń. Jeśli nie, musiałbym zmienić na lepszy router. Z jakimi problemami związany jest ruch w sieci? słyszałem wiele koszmarnych historii o bezprzewodowej bramie DVG-N5402SP, nie sądzę, że kiedykolwiek zostanie naprawiona, w rzeczywistości jest to stary router dostarczony przez starhub. Jeśli masz czas na izolację, usuń przełącznik z połączenia i przetestuj tylko za pomocą routera. jeśli problem będzie się powtarzał, oznacza to, że router powoduje problem. Czy korzystasz z Fibre Broadband? Jeśli tak, możesz spróbować poprosić Starhub o zamianę ONT na ONT z obsługą głosu i kupić znacznie lepszy router bezprzewodowy zamiast Dlink. Twój telefon DV połączy się bezpośrednio z VEONT zamiast z routerem.
asriznet napisał: Z jakimi problemami związany jest ruch w sieci? słyszałem wiele koszmarnych historii o bezprzewodowej bramie DVG-N5402SP, nie sądzę, że kiedykolwiek zostanie naprawiona, w rzeczywistości jest to stary router dostarczony przez starhub. Jeśli masz czas na izolację, usuń przełącznik z połączenia i przetestuj tylko za pomocą routera. jeśli problem będzie się powtarzał, oznacza to, że router powoduje problem. Czy korzystasz z Fibre Broadband? Jeśli tak, możesz spróbować poprosić Starhub o zamianę ONT na ONT z obsługą głosu i kupić znacznie lepszy router bezprzewodowy zamiast Dlink. Twój telefon DV połączy się bezpośrednio z VEONT zamiast z routerem. Jestem na światłowodzie szerokopasmowym i nie wiedziałem, że mam VEONT. Po tym, jak zmienię ONT, zamiast tego zmienię router przełącznika.
techidiot napisał: Jestem na światłowodzie szerokopasmowym i nie wiedziałem, że mam VEONT. Po tym, jak zmienię ONT, zamiast tego zmienię router przełącznika. Naprawdę wątpię, aby to był przełącznik, ale naprawdę robisz izolację, aby go potwierdzić, w międzyczasie usuń przełącznik z konfiguracji i sprawdź, czy problem nadal występuje. Tak, nowi subskrybenci są obecnie wydawani z VEONT, mogę powiedzieć, że jesteś jednym z pierwszych subskrybentów MIF, ponieważ masz ONT i DVG-N5402sp, wtedy to wydali, a wcześniej to było Huawei HG256s. Teraz myślę, że to Dlink 868L.
asriznet napisał: Naprawdę wątpię, aby to był przełącznik, ale naprawdę robisz izolację, aby go potwierdzić, w międzyczasie usuń przełącznik z konfiguracji i sprawdź, czy problem nadal występuje. Tak, nowi subskrybenci są obecnie wydawani z VEONT, mogę powiedzieć, że jesteś jednym z pierwszych subskrybentów MIF, ponieważ masz ONT i DVG-N5402sp, wtedy to wydali, a wcześniej to było Huawei HG256s. Teraz myślę, że to Dlink 868L. Stare zegary cierpią, myślę, że zadzwonię do Starhub, aby poprosić o nowy VEONT. Btw według Starhub, wspominają, jeśli zmienię na własne router zajmie 5 dni roboczych i będzie jeden dzień usługa będzie niedostępna. Czy to prawda?
techidiot napisał: Stare zegary cierpią, myślę, że zadzwonię do Starhub, aby poprosić o nowy VEONT. Btw według Starhub, wspominają, jeśli zmienię na własne router zajmie 5 dni roboczych i będzie jeden dzień usługa będzie niedostępna. Czy to prawda? Jest to jednak możliwe, ponieważ prosisz o zmianę na VEONT, technika należy odesłać i zwykle zapewni on nowy VEONT w dniu wezwania serwisu, aby technik mógł zainstalować i przetestować w tym samym dniu. Widziałem jednak wiele rzeczy, które nie zawsze idą w tym kierunku, a technik nie może wiele zrobić, ale pozostawia cię do kontynuacji ze Starhub direct. Kiedy składasz wniosek, po prostu bądź jasny i wytrwały, że nowy VEONT zostanie wstępnie przygotowany, aby nie było żadnych problemów, kiedy technik przyjedzie go wymienić.
asriznet napisał: Jest to jednak możliwe, ponieważ prosisz o zmianę na VEONT, technika należy odesłać i zwykle zapewni on nowy VEONT w dniu wezwania serwisu, aby technik mógł zainstalować i przetestować w tym samym dniu. Widziałem jednak wiele rzeczy, które nie zawsze idą w tym kierunku, a technik nie może wiele zrobić, ale pozostawia cię do kontynuacji ze Starhub direct. Kiedy składasz wniosek, po prostu bądź jasny i wytrwały, że nowy VEONT zostanie wstępnie przygotowany, aby nie było żadnych problemów, kiedy technik przyjedzie go wymienić. Dziękuję za radę, doceń to.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)