Czarny ekran BŁĄD PARITY, następnie niebieski ekran NMI_HARDWARE_FAILURE
#1

Pobrałem The Division i nagle pojawił się czarny ekran z PARITY ERROR. Po twardym ponownym uruchomieniu, 3 minuty od użycia, pojawił się niebieski ekran z NMI_HARDWARE_FAILURE i ciągle się restartuje z tym błędem.   Okular i5 4460 Asrock H81M-HDS Kingston 8GB Ram Dysk SSD Samsung 850 Evo 250 GB Dysk twardy WD 1 TB niebieski MSI Gtx970 Pancerz 4 GB Super Flower Leadex 550w psu   >> Aktualizacja: Pomyślałem, że może to być problem z pamięcią, więc odłączyłem od niego dysk twardy i teraz ładuje się dobrze. Czy można bezpiecznie stwierdzić, że problem dotyczy dysku twardego? >>> Update2: NOPE po usunięciu HDD wciąż ta sama awaria niebieskiego ekranu. Po kilku automatycznych ponownych uruchomieniach system Windows wyświetli stronę odzyskiwania „wygląda na to, że system Windows nie załadował się poprawnie”. Czy powinienem sformatować program, czy jest to problem ze sprzętem w 100%?   Za pomocą aplikacji WhoCrashed występuje następujący błąd W dniu 28.01.2018 19:54:52 komputer się zawiesił plik zrzutu awaryjnego: C: \ Windows \ Minidump \ 012818-9218-01.dmp Prawdopodobnie było to spowodowane przez następujący moduł: hal.dll (hal + 0x3574E) Kod kontroli błędów: 0x80 (0x4F4454, 0x0, 0x0, 0x0) Błąd: NMI_HARDWARE_FAILURE ścieżka pliku: C: \ Windows \ system32 \ hal.dll produkt: system operacyjny Microsoft® Windows® firma: Microsoft Corporation opis: DLL warstwy abstrakcji sprzętu Opis kontroli błędów: ta kontrola błędów wskazuje, że wystąpiła awaria sprzętowa. Awaria miała miejsce w standardowym module Microsoft. Twoja konfiguracja systemu może być niepoprawna. Być może ten problem jest spowodowany przez inny sterownik w twoim systemie, którego nie można obecnie zidentyfikować.     W dniu 28.01.2018 19:54:52 komputer się zawiesił plik zrzutu awaryjnego: C: \ Windows \ memory.dmp Prawdopodobnie było to spowodowane przez następujący moduł: hal.dll (hal! HalBugCheckSystem + 0x7E) Kod kontroli błędów: 0x80 (0x4F4454, 0x0, 0x0, 0x0) Błąd: NMI_HARDWARE_FAILURE ścieżka pliku: C: \ Windows \ system32 \ hal.dll produkt: system operacyjny Microsoft® Windows® firma: Microsoft Corporation opis: DLL warstwy abstrakcji sprzętu Opis kontroli błędów: ta kontrola błędów wskazuje, że wystąpiła awaria sprzętowa. Awaria miała miejsce w standardowym module Microsoft. Twoja konfiguracja systemu może być niepoprawna. Być może ten problem jest spowodowany przez inny sterownik w twoim systemie, którego nie można obecnie zidentyfikować.     W dniu 28.01.2018 19:53:06 komputer uległ awarii plik zrzutu awaryjnego: C: \ Windows \ Minidump \ 012818-13328-01.dmp Prawdopodobnie było to spowodowane przez następujący moduł: Nieznany () Kod kontroli błędów: 0x0 (0x0, 0x0, 0x0, 0x0) Błąd: CUSTOM_ERROR Sterownik innej firmy został zidentyfikowany jako prawdopodobna przyczyna tego błędu systemowego. Zapytanie Google: CUSTOM_ERROR     W dniu 28.01.2018 19:43:55 komputer się zawiesił plik zrzutu awaryjnego: C: \ Windows \ Minidump \ 012818-13734-01.dmp Prawdopodobnie było to spowodowane przez następujący moduł: hal.dll (hal + 0x3574E) Kod kontroli błędów: 0x80 (0x4F4454, 0x0, 0x0, 0x0) Błąd: NMI_HARDWARE_FAILURE ścieżka pliku: C: \ Windows \ system32 \ hal.dll produkt: system operacyjny Microsoft® Windows® firma: Microsoft Corporation opis: DLL warstwy abstrakcji sprzętu Opis kontroli błędów: ta kontrola błędów wskazuje, że wystąpiła awaria sprzętowa. Awaria miała miejsce w standardowym module Microsoft. Twoja konfiguracja systemu może być niepoprawna. Być może ten problem jest spowodowany przez inny sterownik w twoim systemie, którego nie można obecnie zidentyfikować.     W dniu 28.01.2018 19:41:26 komputer uległ awarii plik zrzutu awaryjnego: C: \ Windows \ Minidump \ 012818-16078-01.dmp Prawdopodobnie było to spowodowane przez następujący moduł: Nieznany () Kod kontroli błędów: 0x0 (0x0, 0x0, 0x0, 0x0) Błąd: CUSTOM_ERROR Sterownik innej firmy został zidentyfikowany jako prawdopodobna przyczyna tego błędu systemowego. Zapytanie Google: CUSTOM_ERROR
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)