Ok, krótka historia. Problem zaczął się w sobotę rano, gdy mój iPad air 2 nagle odmówił połączenia z domowym Wi-Fi 2.4G, wielokrotnie powtarzając mi „Nieprawidłowe hasło”, mimo że mógł połączyć się z Wi-Fi 5G przy użyciu tego samego hasła! Sieć: światłowód Singtel 300 Mb / s Router: Aztech FG7003GRV (AC) Urządzenia w domu bez problemów zarówno w wersji 2.4G, jak i 5G: 2 iPhone'y 6 (zarówno 2.4, jak i 5G) 1 iPhone 4s (2.4G) 1 laptop Acer (zarówno 2.4, jak i 5G) 1 Macbook (zarówno 2.4, jak i 5G) 1 telewizor Apple (na 2.4G) 1 telewizor Samsung (w wersji 2.4G) Rozwiązywanie problemów: 1 godzina na rozwiązywanie problemów z połączeniami z Apple. Nie znaleziono problemu na iPadzie, ponieważ może on łączyć się z 5G i innym hotspotem tetheringowym. 1 godzina na rozwiązywanie problemów z połączeniami w Singtel. Powiedział, że nie ma problemu z siecią. Zresetuj router Przywróć iPada (testowane w wersji beta 9.1 i 9.2) Co jeszcze mogę teraz zrobić? jestem już nieświadomy.
Najdziwniejszy problem z moją domową siecią WIFI
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)