Uwaga: Huawei e5573S-320
#1

cześć   Czy ktoś może mi doradzić w następującym problemie z moimi 2 urządzeniami Huawei Mifi e5573S-320, które zostały przekazane przez Singtel za ich usługę BBOM. Jeśli to nie jest poprawna sekcja, czy mody mogą przenieść ją do odpowiedniej sekcji? Dziękuję Ci.   Baterie obu jednostek są rozdęte, a kiedy wyjąłem baterie i podłączyłem do mojej ładowarki z wieloma portami USB (porty Anker 6), lampka zasilania i sygnałowa wciąż migają na tej samej częstotliwości. Próbowałem nacisnąć przycisk zasilania i przytrzymać, mając nadzieję na „ponowne uruchomienie”, ale nie byłem w stanie. Próbowałem też wcisnąć otwór resetowania i przytrzymać przez 10 sekund, a następnie zwolnić, ale lampki nadal migają. Oba są jednak zielone.   Oba urządzenia nie są objęte gwarancją, dlatego Huawei CS w 313 Somerset nie jest w stanie pomóc, ponieważ twierdzą, że nie serwisują tego modelu. W razie potrzeby zapewnią wymianę 1-do-1 dla zestawu gwarancyjnego. Ale skoro moja nie ma gwarancji, pech.   Każdy może doradzić?   Dziękuje za przeczytanie.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)