Dzielenie się nieszczęściami z migracji ISP
#1

Po prostu dzielę się swoimi nieszczęściami, próbując zmienić światłowód szerokopasmowy M1 + cyfrową linię domową na pakiet Singtel Fiber Home Entertainment + cyfrowa linia domowa.   1. Zarejestrowany online na początku grudnia w Fibre Home Entertainment 200 Mb / s 2. Odebrano zaproszenie na spotkania w celu sprawdzenia linii światłowodowej (wczesny grudzień, nie trzeba być w domu) i wstępny harmonogram instalacji sprzętu Singtel (23 grudnia). Ostrzeżono, że może nastąpić 1-dniowe zakłócenie linii domowej po przeniesieniu z M1. Zaakceptowałem to (tylko 1 dzień mah). 3. Tydzień później Singtel zadzwonił do mnie z powodu niedostatecznego zaopatrzenia linii światłowodowych w Opennet w moim sąsiedztwie, że spotkanie w dniu 23 grudnia zostanie przełożone do odwołania. Poprosiłem mnie, abym kontynuował istniejącą usługę światłowodową M1, dopóki instalacja nie zakończy się (1-2 miesiące). *** Do punktu 3 wszystko było w porządku. Nie ma biggie, żebym czekał miesiąc lub dwa, ponieważ wciąż miałem pełną usługę M1 ***   4. 22 grudnia moja cyfrowa linia domowa M1 została odłączona. Singtel najwyraźniej zajął się przenoszeniem linii z M1, chociaż ich sprzęt nie był jeszcze zaplanowany do zainstalowania.   Jest już 3 stycznia i przez ostatnie 10 dni nie było mnie w domu. Singtel nadal próbuje rozwiązać ten problem. Starają się informować mnie na bieżąco o rozmowach typu „zadzwoniliśmy do naszych gości z zaplecza, aby spróbować uzyskać tymczasową linię ADSL” itp. Jednak dla klienta tak naprawdę nie obchodzi nas komunikacja pomiędzy jednostkami biznesowymi Singtel. Dbamy tylko o końcowe wrażenia, które w tej chwili są dla mnie dość kiepskie. W początkowej rozmowie serwisowej próbowali nawet obciążyć mnie tymczasową linią ADSL (policzek tej firmy!).   Służy to ostrzeżeniu innych, którzy portują przez cyfrowe linie domowe między dostawcami usług internetowych, aby przypomnieć ich dostawcom usług internetowych, aby nie rozłączali się, dopóki ich własne spotkania nie zostaną potwierdzone.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)