Jak wykonalny jest router Mikrotik?
#1

Jako zrzeczenie się, nie jestem profesjonalistą w dziedzinie sieci.   Obecnie mam stary komputer z programem Pfsense i chcę go zmienić na inne zadania. Routery Mikrotik wydają się być wyjątkowo funkcjonalne w swojej cenie.   Czy ktoś z was korzysta z routera mikrotik w domu? Podziel się swoimi doświadczeniami. Dzięki
Reply
#2

Kupiłem mikrotik rb750, ale nie ma jeszcze czasu, aby go skonfigurować. Kupiłem go ze względu na wysoką przepustowość routingu i bogate funkcje.
Reply
#3

squarepipe napisał: Jako zrzeczenie się, nie jestem profesjonalistą w dziedzinie sieci. Obecnie mam stary komputer z programem Pfsense i chcę go zmienić na inne zadania. Routery Mikrotik wydają się być wyjątkowo funkcjonalne w swojej cenie. Czy ktoś z was korzysta z routera mikrotik w domu? Podziel się swoimi doświadczeniami. Dzięki Jak powiedziałeś w moim poście w innym wątku, większość ludzi tutaj nie ma wystarczająco długiej szyi, aby nawet pomyśleć o użyciu routera mikrotik. Prawdopodobnie lepiej jest zapytać na innym forum.
Reply
#4

Uwielbiam twoją odpowiedź. Jest to dość trudne dla początkujących. Teraz dostałem prostą konfigurację z winbox. Przed rozpoczęciem przeczytaj instrukcję. Plus potrzeba zrozumienia ich angielskiej definicji terminów sieciowych. ha ha Możesz najpierw spróbować z hAP mini, możesz go zamówić w Amazon za 19,95 USD http://www.sysnetcenter.com/board/index.php?board=36.0 (tablica do czytania i nauki dla początkujących) dryteletubby napisał: Jak powiedziałeś w moim poście w innym wątku, większość ludzi tutaj nie ma wystarczająco długiej szyi, aby nawet pomyśleć o użyciu routera mikrotik. Prawdopodobnie lepiej jest zapytać na innym forum.
Reply
#5