Po prostu skonfiguruj i zainstaluj D-Link DCS2530L wczoraj, w tym flashowane do najnowszego oprogramowania. Wszystko działa dobrze. Potem rano obudziłem się z powiadomieniami na moim telefonie, informującymi, że został odłączony od 6 rano. Pomarańczowe światło miga z tyłu. Czerwone światło migające z przodu, cokolwiek to znaczy. Ponieważ planowałem zmienić ustawienia sieciowe, nie zadałem sobie trudu, aby najpierw rozwiązać problem z kamerą. Więc po ustawieniu zarówno mojego routera AC Plus, jak i Asus AC88U (tryb AP) jako pojedynczego SSID ze sterowaniem pasmowym, próbowałem rozwiązać problem z kamerą. W końcu zrezygnowałem i zresetowałem go, naciskając przycisk z tyłu telefonu. Próbowałem użyć WPS do podłączenia kamery do routera, ale nic się nie stało. Więc skorzystałem z opcji wifi. W ramach konfiguracji mój telefon był w stanie wykryć sygnały z kamery, ale oto dziwna rzecz. Kiedy próbowałem połączyć się z kamerą, powiedziałem, że hasło jest nieprawidłowe. Użyłem zarówno oryginalnego hasła dostarczonego z kamerą, jak i nowego hasła, które ustawiłem wcześniej. Zakładam, że reset zerowałby wszystkie ustawienia, nawet hasło. Ale w każdym razie nawet oryginalne hasło nie działa. Czy ktoś ma doświadczenie w rozwiązaniu problemu podobnego do tego?
Problem z kamerą IP
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)