Wsparcie! Problemy z ładowaniem określonej strony internetowej
#1

Cześć wszystkim, jestem tłumaczem zewnętrznym i od wczoraj mam problemy z platformą do pracy.   Niektóre strony na http://www.gengo.com (zwłaszcza strona główna / strona logowania) ładują się dla mnie około 50-60 sekund, a ja mam podobne problemy na stole warsztatowym (do którego można uzyskać dostęp tylko wtedy, gdy pracuję na stronie internetowej). Zasadniczo blokuje to mnie ze wszystkich zadań, więc byłbym wdzięczny za wszelką możliwą pomoc   Próbowałem następujące i nic nie działa: - Czyszczenie pamięci podręcznej, historii przeglądarki itp. W Chrome - Używanie przeglądarki Firefox zamiast Chrome - Korzystanie z mojego komputera stacjonarnego, laptopa, telefonu - Korzystanie z połączenia przewodowego, Wi-Fi, a nawet tetheringu z moich danych mobilnych zamiast korzystania z mojego połączenia domowego - Bezpośrednie połączenie z moim modemem i ominięcie routera - Logowanie się na konto znajomego, aby upewnić się, że nie ma problemu z moim kontem   Oba moje połączenia domowe / mobilne to Starhub. Skontaktowałem się z witryną, ale ich inżynierowie twierdzą, że mogą dobrze załadować witrynę.   Jakieś pomysły?
Reply
#2

Jestem na SH. Nie ma problemu, ale ładowanie strony jest bardzo wolne Czy próbowałeś ustawić DNS innej firmy w routerze? Pri: 208.67.222.123 Sec: 208.67.220.123 Wysłane z LGE LG-H930 za pomocą GAGT
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)