Subskrypcja Starhub Home Hub
#1

Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp.   Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ).   Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy?
Reply
#2

Musisz do nich zadzwonić, aby zapytać.
Reply
#3

marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? przed aktywacją usługi możesz ją rozwiązać bez żadnych opłat. możesz dwukrotnie potwierdzić ponownie, kiedy dzwonisz, aby anulować.
Reply
#4

żadna umowa nie została podpisana, a następnie nie będzie pobierana opłata
Reply
#5

marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać.
Reply
#6

luckyguitar napisał: Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać. data rozpoczęcia umowy będzie datą aktywacji Twoich usług, tj. w dniu, w którym żołnierz centrum pójdzie do twojego domu, aby zainstalować ONT i router oraz skonfigurować Internet i telewizję. Więc nie ma opłat za wcześniejsze zakończenie, ale możliwe opłaty za anulowanie, ponieważ złożyli wniosek o aktywację portu 2.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)