Potrzebujesz pomocy z DIR-865L
#1

Używam dlink dir-865L od starhub przez około rok, ale przez ostatnie 3 miesiące połączenie internetowe zawsze spada po kilku dniach użytkowania (światło zmienia kolor na pomarańczowy). Musisz wyłączyć i włączyć ponownie, aby pracować. Próbowałem zaktualizować oprogramowanie układowe do wersji 1.06SH, ale problem nadal występuje. 2 tygodnie temu dostałem zamiennik z Dlink, ale problem nadal istnieje. Jestem na kablu Starhub 100 Mb / s. Korzystanie z modemu kablowego Motorola sb6120. Buffalo router używa Lan 1, a mój komputer stacjonarny używa bezprzewodowej sieci 2.4 GHz. Każda pomoc będzie mile widziana.
Reply
#2

Możesz spróbować wykonać bezpośrednie połączenie z komputera PC ------ przewodowe ------> Modem kablowy i sprawdzić stabilność modemu kablowego i połączenia internetowego. Może to być problem z modemem kablowym lub linia nie jest stabilna.
Reply
#3

lookeong napisał: Możesz spróbować wykonać bezpośrednie połączenie z komputera PC ------ przewodowe ------> Modem kablowy i sprawdzić stabilność modemu kablowego i połączenia internetowego. Może to być problem z modemem kablowym lub linia nie jest stabilna. Dzieki za sugestie. Prawdopodobnie zmienisz modem kablowy i zobaczysz, jak idzie.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)