Irytujący problem z ViewQwest TV
#1

Oto, co się dzieje, gdy próbuję obejrzeć coś w aplikacji YouTube - Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Jak widać, aplikacja buforuje około 5 minut zawartości (oznaczonej szarym paskiem) i zatrzymuje buforowanie - kiedy oglądam do końca buforowanej zawartości, buforowanie zatrzymuje się na czas nieokreślony (widać koło ładujące na środku ekranu). Muszę ponownie załadować film i obejrzeć od miejsca, w którym skończyłem. Zwróć uwagę na następujące - 1) Ten problem nie występuje, gdy korzystam z mojego telefonu komórkowego, Nexusa i iPada, aby uzyskać dostęp do aplikacji mobilnej Youtube ani na żadnym komputerze w moim domu. 2) Próbowałem zarówno przewodowo, jak i przewodowo, problem nadal występuje. 3) Problem nie występuje, gdy otwieram youtube w oknie przeglądarki na polu ViewQwest 4) Aplikacja Youtube została zaktualizowana do najnowszej wersji 5) Oprogramowanie wewnętrzne ViewQwest zostało zaktualizowane do najnowszej wersji 6) Występuje problem z każdym filmem na YouTube, który jest wystarczająco długi (tj. Ponad 5 minut). Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
Reply
#2

Cześć Smartypants! Nie słyszałem wcześniej o takim problemie ... Wystarczy sprawdzić ... jakiego DNS używasz? Niemniej jednak, jeśli problem będzie się utrzymywał, możesz sprowadzić VQTV do showroomu ViewQwest na 200 Bukit Timah, a pracownik działu obsługi klienta może wykonać dla Ciebie test i wymianę indywidualną. Smartypants napisał: Oto, co się dzieje, gdy próbuję obejrzeć coś w aplikacji YouTube - Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Jak widać, aplikacja buforuje około 5 minut zawartości (oznaczonej szarym paskiem) i zatrzymuje buforowanie - kiedy oglądam do końca buforowanej zawartości, buforowanie zatrzymuje się na czas nieokreślony (widać koło ładujące na środku ekranu). Muszę ponownie załadować film i obejrzeć od miejsca, w którym skończyłem. Zwróć uwagę na następujące - 1) Ten problem nie występuje, gdy korzystam z mojego telefonu komórkowego, Nexusa i iPada, aby uzyskać dostęp do aplikacji mobilnej Youtube ani na żadnym komputerze w moim domu. 2) Próbowałem zarówno przewodowo, jak i przewodowo, problem nadal występuje. 3) Problem nie występuje, gdy otwieram youtube w oknie przeglądarki na polu ViewQwest 4) Aplikacja Youtube została zaktualizowana do najnowszej wersji 5) Oprogramowanie wewnętrzne ViewQwest zostało zaktualizowane do najnowszej wersji 6) Występuje problem z każdym filmem na YouTube, który jest wystarczająco długi (tj. Ponad 5 minut). Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
Reply
#3

iLoveFubbies123 napisał: Cześć Smartypants! Nie słyszałem wcześniej o takim problemie ... Wystarczy sprawdzić ... jakiego DNS używasz? Masz na myśli to, co widzę po wpisaniu ipconfig w wierszu polecenia? Adres IPv4: 192.168.1.165 Maska podsieci: 255.255.255.0 Brama domyślna: 192.168.1.1 Kiedy piszę nslookup - Serwer domyślny: router.asus.com Adres: 192.168.1.1
Reply
#4

Może chcę na stałe zakodować serwer DNS, 202.73.51.98, 202.73.51.99 do VQTV, aby sprawdzić, czy działa lepiej ..
Reply
#5

Smartypants napisał: Masz na myśli to, co widzę po wpisaniu ipconfig w wierszu polecenia? użyj opcji / all, aby wyświetlić dns. Ustaw DNS w gui routera.
Reply
#6

hellslayer napisał: użyj opcji / all, aby wyświetlić dns. Ustaw DNS w gui routera. Masz na myśli tak? Nie jestem pewien, czy robię to poprawnie - Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Oto, co widzę po wpisaniu „ipconfig / all” - Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz 202.73.51.98 pojawia się na liście serwerów DNS tuż nad 192.168.1.1 Jest niewielka różnica w tym, że tym razem moim filmom udało się buforować do 10 minut, ale w przeciwnym razie problem pozostaje.
Reply
#7

Winston7222 napisał: Może chcę na stałe zakodować serwer DNS, 202.73.51.98, 202.73.51.99 do VQTV, aby sprawdzić, czy działa lepiej .. Przepraszam, ale jak mam to zrobić?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)