Przejście z M1 do Singtel
#1

Chcę tylko przekazać moją opinię na temat domowej usługi szerokopasmowej M1. Mój obecny kontrakt z M1 wygaśnie za tygodnie. Zadzwoniłem do obsługi klienta M1 i powiedzieli mi, że jeśli chcę wypowiedzieć, muszę zwrócić modem i podać 7 dni wypowiedzenia b4 mogą rozwiązać moją umowę. Oznacza to, że nie będę mieć dostępu do Internetu w domu przez te 7 dni, ale M1 nadal za to pobiera opłatę. Mój obecny plan z M1 to 200 Mb / s przy 39 USD / miesiąc. Jeśli nie zrealizuję kontraktu z M1, zaraz po wygaśnięciu mojej umowy będę obciążany kwotą 99 USD miesięcznie. Było wiele okazji, kiedy cała moja rodzina doświadczała strasznie powolnej sieci w domu. Było tak wolno, że zrezygnowałem i wyłączyłem wifi na moim hp i zamiast tego korzystałem z 4G. Właśnie zarejestrowałem się w Singtel 300 Mb / s przy promocyjnej cenie 31,90 USD / miesiąc i moja domowa subskrypcja stacjonarnej linii analogowej została anulowana. Instalacja i modem też są najważniejsze. To dla mnie całkiem niezła oferta, tyle że na instalację muszę poczekać 3 tygodnie. Więc będę miał 3 tygodnie bez domowej usługi szerokopasmowej. Dzięki M1.
Reply
#2

Cześć, Jestem w takiej samej sytuacji jak ty. Czy mogę zapytać, jak udało ci się zdobyć promocję za 31,9 $ od Singtel? Na ich stronie internetowej widzę plan 300MBPS za 49,9 $, a nie cenę, o której wspomniałeś. Dzięki!
Reply
#3

flyboy napisał: Cześć, Jestem w takiej samej sytuacji jak ty. Czy mogę zapytać, jak udało ci się zdobyć promocję za 31,9 $ od Singtel? Na ich stronie internetowej widzę plan 300MBPS za 49,9 $, a nie cenę, o której wspomniałeś. Dzięki! Cześć chłopcze, Zapisałem się na roadshow w centrum Amk w zeszłym tygodniu poza ntuc. Myślę, że byli w stanie zaoferować mi 31,90 $ miesięcznie, ponieważ moja domowa linia stacjonarna jest nadal obsługiwana przez Singtel. Ponadto oferują rezygnację z abonamentu na telefon stacjonarny, który kosztuje 29 dolarów kwartalnie. Poszedłem dziś do M1, aby zwrócić modem i zakończyć usługę. Byłem zszokowany, gdy policjant poprosił mnie o zwrot kabli sieciowych, ponieważ jest to płatne. Ale nie przyniosłem tego na szczęście, udało im się to odstąpić. Następną szokującą rzeczą jest to, że funkcjonariusz powiedział mi, że zostanie naliczona opłata za rozwiązanie w wysokości 32,10 USD, mimo że umowa wygasła! Kiedyś byłem lojalnym klientem M1 usług mobilnych i jestem pod wrażeniem ich obsługi klienta aż do tego incydentu. Naprawdę rozczarowujące M1.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)