Pytanie o zakup / wymianę części z „dobrego” sklepu SLS
#1

Cześć, Sprawa załatwiona dzięki dobrej obsłudze posprzedażnej ze sklepu.
Reply
#2

O ile faktura nie przewiduje okresu anulowania / zwrotu kosztów (którego nigdy nie widziałem w SLS), nie masz prawa do zwrotu, chyba że towary są wadliwe (co nie ma miejsca). Najprościej jest anulować oryginalną fakturę / umowę i wystawić nową fakturę. Pod względem księgowym można to zrobić, jeśli sklep jest skłonny to zrobić, ale nie jest to coś, na co możesz nalegać. Jeśli sklep nie chce cię przyjąć, wtedy masz do wyboru (1) życie z tym, co kupiłeś, lub (2) zabranie zbudowanego komputera i sprzedanie go lub (3) poproszenie o części BNIB, zatrzymanie tego, co chcesz i sprzedaż tych, których chcesz nie rób tego, a następnie samodzielnie zbuduj komputer z części, które chcesz. Albo (2) i (3) będzie cię kosztować $, rozważ to czesne za nauczoną lekcję.
Reply
#3

Jeśli chodzi o księgowość, po prostu poproś ich o wystawienie noty kredytowej w celu skompensowania oryginalnej faktury. Po tym wystawiam nową fakturę.
Reply
#4

Koenig168 napisał: O ile faktura nie przewiduje okresu anulowania / zwrotu kosztów (którego nigdy nie widziałem w SLS), nie masz prawa do zwrotu, chyba że towary są wadliwe (co nie ma miejsca). Najprościej jest anulować oryginalną fakturę / umowę i wystawić nową fakturę. Pod względem księgowym można to zrobić, jeśli sklep jest skłonny to zrobić, ale nie jest to coś, na co możesz nalegać. Jeśli sklep nie chce cię przyjąć, wtedy masz do wyboru (1) życie z tym, co kupiłeś, lub (2) zabranie zbudowanego komputera i sprzedanie go lub (3) poproszenie o części BNIB, zatrzymanie tego, co chcesz i sprzedaż tych, których chcesz nie rób tego, a następnie samodzielnie zbuduj komputer z części, które chcesz. Albo (2) i (3) będzie cię kosztować $, rozważ to czesne za nauczoną lekcję. żadnych innych opcji ah? Wzdycham, poszedłem z tym sklepem, recenzje Cos są za bardzo dobrą obsługę klienta. Ale w końcu, po zapłaceniu i napotkaniu problemów, usługa nie istnieje.
Reply
#5

GBC napisał: Z punktu widzenia księgowości, po prostu poproś ich o wystawienie noty kredytowej, aby skompensować oryginalną fakturę. Następnie wystawiamy nową fakturę. Spróbuję zadzwonić i zapytać, czy może. Rzecz w tym, że wujek ciągle powtarza, że jego szef mówi, mówi jego szef. Więc niezależnie od rozwiązania, które zaleciłem wcześniej, wciąż powtarza, że jego szef mówi, że nie.
Reply
#6

Wysoce rekomendowane. Myślę, dlaczego nie mogę. Nie spotkałem się już z tego typu rzeczami. Nie zapłaciłeś w całości. Anuluj zamówienie lor. Płacisz za to. Jesteś szefem. Z tego, co uważam za rozsądne, jeszcze nie zaczęli budować zestawu. *edytować* Sry nie widział w pełni opłaconego. Jak to, co mówi większość osób. Zwrot kosztów lor. Wysłane z Samsung SM-G950F przy użyciu GAGT
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)