Pomoc z AC68u
#1

cześć wszystkim Był na 1 Gbps od kwietnia, średnio między 500-800 Mbps potem ostatnio musiałem przedłużyć mój kabel lan z ont do ac68u, 15ft cat6e (podobno) kupiony od sls. był bardzo dobry przez jakiś czas, czasami może osiągać stałe 800-900 Mb / s, a ostatnio poszedł do ****, pobieranie i wysyłanie wciąż jest ograniczone do 100 Mb / s, bardzo się stara, aby przekroczyć 100, ale po prostu nie może. kilka razy próbowałem zrestartować router i naprawiłem to, ale teraz w ogóle nie działa, jakaś rada, dlaczego jest ograniczona? nie mam włączonego QOS
Reply
#2

gabrielkfr napisał: cześć wszystkim Był na 1 Gbps od kwietnia, średnio między 500-800 Mbps potem ostatnio musiałem przedłużyć mój kabel lan z ont do ac68u, 15ft cat6e (podobno) kupiony od sls. był bardzo dobry przez jakiś czas, czasami może osiągać stałe 800-900 Mb / s, a ostatnio poszedł do ****, pobieranie i wysyłanie wciąż jest ograniczone do 100 Mb / s, bardzo się stara, aby przekroczyć 100, ale po prostu nie może. kilka razy próbowałem zrestartować router i naprawiłem to, ale teraz w ogóle nie działa, jakaś rada, dlaczego jest ograniczona? nie mam włączonego QOS hmmm ..... sprawdź ustawienia karty sieciowej, czy negocjują automatycznie? A może ręcznie do 1 Gb / s, aby wypróbować.
Reply
#3

gabrielkfr napisał: cześć wszystkim Był na 1 Gbps od kwietnia, średnio między 500-800 Mbps potem ostatnio musiałem przedłużyć mój kabel lan z ont do ac68u, 15ft cat6e (podobno) kupiony od sls. był bardzo dobry przez jakiś czas, czasami może osiągać stałe 800-900 Mb / s, a ostatnio poszedł do ****, pobieranie i wysyłanie wciąż jest ograniczone do 100 Mb / s, bardzo się stara, aby przekroczyć 100, ale po prostu nie może. kilka razy próbowałem zrestartować router i naprawiłem to, ale teraz w ogóle nie działa, jakaś rada, dlaczego jest ograniczona? nie mam włączonego QOS Możesz zabrać swój router do Avertek na wymianę indywidualną: Informacje o usługach i gwarancji Godziny pracy 9.30-18.00 (od poniedziałku do piątku) Zamknięte w soboty, niedziele i święta Lokalizacja centrum serwisowego i numer kontaktowy 95 Kallang Avenue # 03-00 Budynek przemysłowy AIS Warszawa 339420 Tel: (65) 6341 7839
Reply
#4

gabrielkfr napisał: cześć wszystkim Był na 1 Gbps od kwietnia, średnio między 500-800 Mbps potem ostatnio musiałem przedłużyć mój kabel lan z ont do ac68u, 15ft cat6e (podobno) kupiony od sls. był bardzo dobry przez jakiś czas, czasami może osiągać stałe 800-900 Mb / s, a ostatnio poszedł do ****, pobieranie i wysyłanie wciąż jest ograniczone do 100 Mb / s, bardzo się stara, aby przekroczyć 100, ale po prostu nie może. kilka razy próbowałem zrestartować router i naprawiłem to, ale teraz w ogóle nie działa, jakaś rada, dlaczego jest ograniczona? nie mam włączonego QOS Jeśli jest płaski przy 100 Mb / s, oznacza to, że ten nowo kupiony kabel może być kiepskiej jakości lub mógł zostać uszkodzony. Spróbuj użyć oryginalnego fioletowego kabla dostarczonego przez MR i sprawdź, czy przywróci połączenie. Zrestartuj ONT tylko wtedy, gdy nie możesz surfować po zmianie kabla.
Reply
#5

misato napisał: Jeśli jest płaski przy 100 Mb / s, oznacza to, że ten nowo kupiony kabel może być kiepskiej jakości lub mógł zostać uszkodzony. Spróbuj użyć oryginalnego fioletowego kabla dostarczonego przez MR i sprawdź, czy przywróci połączenie. Zrestartuj ONT tylko wtedy, gdy nie możesz surfować po zmianie kabla. Nie, na pewno router jest uszkodzony. Wystarczy przynieść router do centrum serwisowego od poniedziałku do piątku, aby dokonać wymiany jeden do jednego.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)