Kompletnie rozczarowany M1
#1

Czy na Singnet ADSL przed zarejestrowaniem się z modemem M1 kablowe 10Mbps w dniu 7 listopada Facet w M1 sklepowych Tampines mnie zapewnić, że zostanie aktywowany w ciągu 3-5 dni roboczych. Powiedział mi również, że we wtorek 13 Lis zostanie aktywowany.   Więc zadzwoniłem M1 1627 w poniedziałek, aby potwierdzić z nimi, że zostanie ona aktywowana jutro jak moja Singnet ADSL będzie zakończenie tego tygodnia Liao. Ale wtedy GUS powiedział mi, wtorek jest dniem ustawowo wolnym więc najwcześniej jest środa następnie aktywować.   Następnie do dzisiaj 9am zgłoszę M1 1627 znów mówiąc im linia jeszcze nie jest aktywna, mówią sprawdzają czek. 12 Noon i nazywają je znowu, mówią wysłać żądanie przyspieszenia do "zespołu routera ', aby aktywować moją linię i powiedzieć do mnie zadzwoni. Na 5.45pm M1 oddzwonić mówiąc, że Starhub Haven aktywować linię tak, M1 nie można włączyć również, gdy Starhub już włączyć to będą one dać mi znać.   WTF? Tak wiem Kabel M1 jest pod Starhub sieci szkieletowej. Więc proszę mi nie płomienia. Jest jasno określone w umowie, że aktywacja potrwać 3-5 dni roboczych, strona M1 również powiedzieć 3-5 dni.   To dlaczego w pierwszej kolejności zdecydują 3-5 dni, gdy nie można dostarczyć? Teraz moja singnet wypowiedzieć Liao, M1 jak kupa. Korzystanie z mobilnego dostępu szerokopasmowego aby wysłać to ... bardzo PEK Cek. Nie wiem powinna dać im szansę, lub po prostu TERMINATE !!!
Reply
#2

Aktualizacja: 16 listopada (piątek) , M1 kierownik obsługi klienta zadzwonił do mnie mówiąc, że mój kabel szerokopasmowego jest już aktywna. To nawet wysłać do mnie sms informujący mnie , że usługa jest aktywna. Dotrzeć do domu o 11 wieczorem już teraz , od razu go wypróbować. Nadal nie ma SERVICE . Włącz modem Motorola przystanek L.E.D co miga WYŚLIJ status. Wcześniej również zatrzymują się na statusie SEND. Wywoływana M1 w 11.15pm i poprosić GUS dla menedżera usług, który do mnie zadzwonił. GUS powiedział mi, że angażują się w wierszu , a ona zwrócić się do kierownika serwisu, aby zadzwonić do mnie , jak tylko zakończyć. Poczekaj, aż 12.40AM , zwany M1 ponownie , tym razem zamykają SHOP JUŻ . Musi czekać do 9 rano wtedy można nazwać je ponownie. Poważnie moją radą dla osób podpisujących z M1 Broadband , proszę wziąć mój lekcji i myśleć dokładnie.
Reply
#3

dlatego nigdy nie wypowiedzieć starej linii szerokopasmowego przed nowym jednej rozpocznie również sprawdzenie wszystko działa poprawnie w tym najczęściej odwiedzanych witryn. Kiedyś mój stary wiersz Starhub porównać z moją nową linię MyRepublic a wszelkie rozbieżności można łatwo zarzucić do nowego usługodawcy.
Reply
#4

Poważnie, nie rozumiem , dlaczego M1 muszą być w ten sposób. To znaczy, jak to może być ciężkie , aby aktywować linię szerokopasmowego ? To nie tak, trzeba udać się do przestrzeni kosmicznej do dostrojenia satelitę , aby dać mi połączenie. Dlaczego musi tak być ? Jestem tylko biednym człowiekiem próbuje uzyskać połączenie szerokopasmowe .
Reply
#5

Dlaczego nie dostać M1 wysłać serwisanta do swojego miejsca , aby to naprawić? Czy może być wina modemu.
Reply
#6

Kiedy byłem M1 kolejne kilka lat wstecz, przypomniał, że faktycznie miał najlepszą obsługę , ale z opóźnieniem (ostatnie 2 lata ) , oni się bardzo źle. Nie tyle , że funkcjonariusze obsługi klienta są niegrzeczni , ale mają zasady , które są sztywne i , moim zdaniem , sensu. Nie pozwalają Upgrade z kablem do światłowodu , że za $ 20 ( przed GST ) za sztukę , jeśli nie powróci kable , pudełko , CD itd kiedy kończy , a oni mają system billingowy , który wydaje się bardzo archaiczna . Zasadniczo, nawet jeśli Starhub lub Singtel mieć politykę nieelastyczne (które nie) , wolałbym iść z nimi , ponieważ nie musiałby być istotne powody , aby przejść z M1. Są one najtańsze wokół ? W każdym razie , ja przewidywania nie będą okolice w 3 ~ 5 lat. daniel Upper Changi
Reply
#7

AKTUALIZACJA - Powołani M1 o godzinie 12 . Spójrz na ten sam menedżer , który zadzwonił do mnie , a nie wokół . Poniedziałek po czym wróci . Mówił do GUS ponownie i ponownie wyjaśniając kwestię . Mówiła ona sprawdzić w dziale " odpowiedzialny" za aktywację linii szerokopasmowych . GUS zadzwonił do mnie z powrotem na 1.30pm mówi mi , aby nie włączyć modem , ponieważ starają się " komunikować " z nim. GUS zadzwonił 5.30pm mówiąc, że "nie może określić, gdzie jest to wina " . Powiedział mi, że będą one zorganizować technikiem do mojego domu. Trzeba zapłacić $ 80 +++ i trzeba czekać na kolejne 7 dni technik przyjść do mojego domu. Poważnie WTF człowiekiem .. najlepsze jest to, kiedy pytam CSO jeśli moja linia jest bardzo aktywna powie nie można ustalić . WTF !!! Zadzwonię do M1 w poniedziałek i rozmowę z menadżerem i powiedzieć im , aby zakończyć linię. Idąc rozważyć podpisanie z SingTel ponownie. Ech ... Zarejestruj Fibre trzeba zapłacić $ 220 , jak , kiedy i przenieść się do tego domu ex właściciel nieudanego instalację Fiber punktu .
Reply
#8

Możliwość podłączenia do portu FM w punkcie kablowej ??????
Reply
#9

Gdybym był u, byłby zapłacić za e tech zejść .. będę nalegać , aby zakończyć bez kary bo to ich wina w e 1 miejsce ...
Reply
#10

ahwei91 napisał: Możliwość podłączenia do portu FM w punkcie kablowej ?????? mogę podłączyć wyjście telewizyjne lah ... i nie tak noob do podłączenia do portu FM. W każdym razie będę dzwonić M1 jutro i zakończyć linię , a ja nie zamierzam płacić karę również . To nie moja wina w ogóle dlaczego mam płacić ... jutro będzie aktualizować status.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)