dzisiaj wzywam się do publikacji na mojej mobilnej łączności szerokopasmowej , ale Kena kopnięcia piłki do 3 różnych dział . pierwszy wniosek nie jest ich sprawa , pytają mnie zadzwonić 1630 . zadzwoń 1630 , twierdzi, że kwestia dziale technicznym BCz jej rola jest sprzedaż związana . tak zły z ich usług i zapytać " ty będąc płatnej mi powiedzieć, nie problem. " Ona śmie odpowiedzieć powrotem ze względu na brak władzy " Dział techniczny połączeń oraz żądania , by sprawdzić o moim koncie i powróci . Powiedziałem jej : "To nie jest problem rozwiązywania problemu ani routera " jest to kwestia połączenia internetowego przy czym bardzo słaby sygnał - potem zrozumieć, że Kena sabortage jej leniwego kolegi. Mój dzień jest spolit ich ignorancji i bochap umiejętności - Zastanawiam są outsourcingu z krajów sąsiedzkich . Jutro zadzwonię znowu mówić do wyższego organu lub nadzorującej - Zapłaciłem za nie usługi w Internecie i klientów usług kopiąc mnie dookoła.
obsługa klienta Starhub
Starhub jest normalne. Był kiedyś zapłaciłem mój rachunek do mojego starego konta Starhub za pośrednictwem bankowości internetowej . Następnie zadzwoniłem zapytać Starhub do refundacji. Joker mówi prosimy faksem lub pocztą elektroniczną mi pokwitowanie płatności. Jasna cholera Internet Banking , gdzie dostaje pokwitowanie. Następnie call center przechowywane powiedzmy trzeba pokwitowanie. Dopóki nie wpaść w ich Starhub GUS ps do kb. Zwrot odbywa się bez pytania. Wymioty krwi zlecić aż tak.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)