Przełączanie od M1 do Singtel
#1

Po prostu chce dostarczyć moją opinię na temat M1 włókna domu usług szerokopasmowych .   Mój obecny kontrakt z M1 będzie zakończony w czasie tygodni. Nazywa obsługa klienta M1 i powiedzieli mi, jeśli chcę , aby zakończyć muszę wrócić do modemu i służyć 7 dni wypowiedzenia b4 mogą rozwiązać mój kontrakt . Oznacza to, że nie będę musiał szerokopasmowej za to 7 dni, ale M1 wciąż pobiera mi za to.   Mój obecny plan z M1 jest 200Mbps na $ 39 / miesiąc . Jeśli nie recontract z M1 , będzie kosztować $ 99 / miesiąc zaraz po zakończeniu mój kontrakt .   Było wiele okazji, kiedy cała moja rodzina doświadczyła strasznie powolny sieci w domu . To był tak powolny , że dałem się i od mojego wifi na moim KM i używać zamiast 4G .   Właśnie podpisał z 300Mbps Singtel na promo $ 31.90 / miesiąc i moja subskrypcja domu stacjonarny analogowy zostanie uchylony . Instalacja i modem jest bezpłatnie też. To całkiem dobry interes dla mnie , tylko, że muszę czekać 3 tygodnie do instalacji. Więc mam 3 tygodnie bez usługi szerokopasmowej . Dzięki M1.
Reply
#2

Cześć, Jestem w takiej samej sytuacji jak ty . Mogę zapytać skąd masz $ 31,9 promo z Singtel ? Na ich stronie widzę 300Mbps planu na $ 49,9 , a nie ceną pan wspomniał . Dzięki!
Reply
#3

Flyboy napisał: Cześć, Jestem w takiej samej sytuacji jak ty . Mogę zapytać skąd masz $ 31,9 promo z Singtel ? Na ich stronie widzę 300Mbps planu na $ 49,9 , a nie ceną pan wspomniał . Dzięki! Hi Flyboy , Zarejestrowałem się na roadshow w AMK piasty zeszłym tygodniu poza NTUC . Myślę, że byli w stanie zaoferować mi $ 31.90 / miesiąc bo mój dom stacjonarny wciąż jest z Singtel . Ponadto oferują one odstąpić od mojego domu usługi abonamentu , który kosztował 29 $ na kwartał. Poszedłem do M1 dziś wrócić modem i zakończenie służby . Byłem zszokowany, kiedy oficer pyta mnie , aby powrócić do kabli LAN , jak również przyczyną jest wymagalny . Ale nie przynieść szczęście udało im się go zrzec . Potem następne szokujące jest funkcjonariusz powiedział mi ładunek nie będzie s terminacji z $ w wysokości 32,10 , mimo że umowa została zakończona ! Kiedyś być lojalnym klientem M1 dla usług mobilnych i jestem bardzo zadowoleni z ich obsługi klienta , aż do tego incydentu . Naprawdę rozczarowujące M1 .
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: