Maxonline Ostateczny wolniej niż Singtel 3G
#11

Gribber napisał: I założę się, że nie spróbować błonnika Przed dokonaniem takiego założenia. My youtube (HD ) jest doskonale załadunku i nigdy nie ukończy ładowania klip w zaledwie kilka sekund . oops im na zielonej obozu. Ale znowu, przejście do innego obozu, jest właściwym wyborem . Śpisz ? wytrzeć szklaną lah ! przestać mówić bełkot !!!! a może strona połowie obciążenia i zapchane .... FYI: Ta wiadomość została wysłana z połączeń Fibre z 2xiPad streamingu z youtube , RS działa od bezpośredniego DL ! i 8 DL strumień z jdownload ...
Reply
#12

Gribber napisał: I założę się, że nie spróbować błonnika Przed dokonaniem takiego założenia. My youtube (HD ) jest doskonale załadunku i nigdy nie ukończy ładowania klip w zaledwie kilka sekund . oops im na zielonej obozu. Ale znowu, przejście do innego obozu, jest właściwym wyborem . Były problemy na zielonej obozu dla bardzo bardzo bardzo dawna. Zwłaszcza, gdy jest to prawie czas na przedłużenie umowy. Wydaje green nie chce , aby utrzymać swoich klientów , czy coś . RG zepsute , okay , to otrzymuje za darmo , że było w porządku. Network -mądry, mam kilka problemów , ale kto nie ma problemów co jakiś czas ? Jednak linia domu głos .... To przestał działać na RG przez 3 miesiące po wymianie RG . Nazwał je kilka razy , zawsze otrzymasz odpowiedź z informacją " Wezmę ktoś oddzwoni . " , Masz dość dość potem nieco szczęśliwy na MR teraz
Reply
#13

Tam Youtube serwer buforowania położony po obu stronach Singtel i Starhub
Reply
#14

Boltersdriveer napisał: Były problemy na zielonej obozu dla bardzo bardzo bardzo dawna. Zwłaszcza, gdy jest to prawie czas na przedłużenie umowy. Wydaje green nie chce, aby utrzymać swoich klientów, czy coś. RG zepsute, okay, to otrzymuje za darmo, że było w porządku. Network-mądry, mam kilka problemów, ale kto nie ma problemów co jakiś czas? Jednak linia domu głos .... To przestał działać na RG przez 3 miesiące po wymianie RG. Nazwał je kilka razy, zawsze otrzymasz odpowiedź z informacją "Wezmę ktoś oddzwoni." , Masz dość dość potem nieco szczęśliwy na MR teraz Got to samo uczucie, nie są chętni do utrzymania dotychczasowego klienta, lub po prostu utraty orientacji na klienta. zadzwoniłem ich CS informuje, że chciałem zmienić dostawcę usług w ostatni piątek i wcześnie rano w poniedziałek odcięcia mój szerokopasmowego, w / o powrocie wezwanie do potwierdzenia ... bardzo skuteczny w rzucanie ich składki płaci klient dala istocie ;-) Na szczęście, MR przyszedł na czas, aby uzyskać na życzenie i działa w czasie krótszym niż 15 min. Kolejnym zadaniem, do portu, z mojego stacjonarnego i mobilnego linii .....
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)