Witam wszystkich , po raz pierwszy próbuje diy więc pls pokrywa się ze mną . Kupiłem mobo asus poprzez lazada ze sklepem shopper , opis powiedział lokalny zestaw ale kiedy otrzymał dziś nie widzę naklejkę distro wszędzie. Czy to może być ustawiony na eksport ? Czy mogę go zwrócić ? Albo spróbuj zarejestrować gwarancję i sprawdzić, czy przejść? Asus hotline jest zamknięty więc nadzieję uzyskać pewien wgląd tutaj . Dzięki.
Klinika Hardware
ale czy mobo jakieś naklejki na plecach ? pokazy , które można kupić w sklepie u ?
Brak naklejki wszędzie , a nie na polu lub mobo . Tylko ma numer seryjny, numer katalogowy naklejkę na pudełku. Nazwa sklepu jest " sklep shopper " .
lifeishard napisał: Brak naklejki wszędzie , a nie na polu lub mobo . Tylko ma numer seryjny, numer katalogowy naklejkę na pudełku. Nazwa sklepu jest " sklep shopper " . tak werid lei ... jej wydaje się zakaz Leong sklepie distro tylko, że jego wykorzystanie inną nazwę dla sklepu przodu. W każdym razie proponuję u emaila lazada zażądać , żeby sprawdzić, gdzie jest firma gwarancyjna. ale wydaje mi się, że jego ewentualnego zakazu Leong (ale dlaczego nie ma naklejki distro lei .. )
ZrE0_Cha0s napisał: tak werid lei ... jej wydaje się zakaz Leong sklepie distro tylko, że jego wykorzystanie inną nazwę dla sklepu przodu. W każdym razie proponuję u emaila lazada zażądać , żeby sprawdzić, gdzie jest firma gwarancyjna. ale wydaje mi się, że jego ewentualnego zakazu Leong (ale dlaczego nie ma naklejki distro lei .. ) Tak! Masz rację! Adres odbioru papieru mecze z ban Leong . Ok, teraz mając lepszą spokój lol. Dzięki. Wezwie je w następny poniedziałek , aby potwierdzić zamiast ASUS.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)