SingTel Fibre Modem Aktualizacja SMS
#1

Czy wy wykorzystujące SingTel Fibre szerokopasmowego dostał tę wiadomość dzisiaj?     Ten obraz został resized.Click aby zobaczyć oryginalny obraz   Jak długo trwa cały proces aktualizacji ? Nawiasem mówiąc, ja zwykle wyłączyć przed snem. Gdyby modem włókien pozostaje na następnego ranka ?
Reply
#2

nie otrzymują nic jtjt00 napisał: Czy wy wykorzystujące SingTel Fibre szerokopasmowego dostał tę wiadomość dzisiaj? Ten obraz został resized.Click aby zobaczyć oryginalny obraz Jak długo trwa cały proces aktualizacji ? Nawiasem mówiąc, ja zwykle wyłączyć przed snem. Gdyby modem włókien pozostaje na następnego ranka ?
Reply
#3

Moc / alert światło bursztynowe gdy sprawdziłem tego ranka . Po włączeniu zasilania , jak instruktaż , wszystko jest normalne. Nie ma zwiększenie prędkości w ogóle.
Reply
#4

tink 2 tygodnie temu dostałem żółte światło mojego ONT . ponieważ po pewnym ping speedtest n , to wciąż ta sama , więc ja jus pozostawić til podróży zasilania?
Reply
#5

Router , który faceci u używasz btw ?
Reply
#6

Zmostkowane 2Wire 5012 i połączyć się EnGenius esr9850 .
Reply
#7

chunlianghere napisał: tink 2 tygodnie temu dostałem żółte światło mojego ONT . ponieważ po pewnym ping speedtest n , to wciąż ta sama , więc ja jus pozostawić til podróży zasilania? Spróbuj sekwencyjnego restartu : Wyłączyć STB mio > modem > ONT w odstępach 3 min. Po 3 minutach , włącz go z powrotem na : ONT > Modem > mio STB z takim samym odstępie 3 min .
Reply
#8

robleesg napisał: Spróbuj sekwencyjnego restartu : Wyłączyć STB mio > modem > ONT w odstępach 3 min. Po 3 minutach , włącz go z powrotem na : ONT > Modem > mio STB z takim samym odstępie 3 min . wiem.. zrobił to daje żadnych problemów , chociaż kłusować światło jest tam przez kilka tygodni .
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)