Czy wy wykorzystujące SingTel Fibre szerokopasmowego dostał tę wiadomość dzisiaj? Ten obraz został resized.Click aby zobaczyć oryginalny obraz Jak długo trwa cały proces aktualizacji ? Nawiasem mówiąc, ja zwykle wyłączyć przed snem. Gdyby modem włókien pozostaje na następnego ranka ?
SingTel Fibre Modem Aktualizacja SMS
nie otrzymują nic jtjt00 napisał: Czy wy wykorzystujące SingTel Fibre szerokopasmowego dostał tę wiadomość dzisiaj? Ten obraz został resized.Click aby zobaczyć oryginalny obraz Jak długo trwa cały proces aktualizacji ? Nawiasem mówiąc, ja zwykle wyłączyć przed snem. Gdyby modem włókien pozostaje na następnego ranka ?
Moc / alert światło bursztynowe gdy sprawdziłem tego ranka . Po włączeniu zasilania , jak instruktaż , wszystko jest normalne. Nie ma zwiększenie prędkości w ogóle.
tink 2 tygodnie temu dostałem żółte światło mojego ONT . ponieważ po pewnym ping speedtest n , to wciąż ta sama , więc ja jus pozostawić til podróży zasilania?
Router , który faceci u używasz btw ?
Zmostkowane 2Wire 5012 i połączyć się EnGenius esr9850 .
chunlianghere napisał: tink 2 tygodnie temu dostałem żółte światło mojego ONT . ponieważ po pewnym ping speedtest n , to wciąż ta sama , więc ja jus pozostawić til podróży zasilania? Spróbuj sekwencyjnego restartu : Wyłączyć STB mio > modem > ONT w odstępach 3 min. Po 3 minutach , włącz go z powrotem na : ONT > Modem > mio STB z takim samym odstępie 3 min .
robleesg napisał: Spróbuj sekwencyjnego restartu : Wyłączyć STB mio > modem > ONT w odstępach 3 min. Po 3 minutach , włącz go z powrotem na : ONT > Modem > mio STB z takim samym odstępie 3 min . wiem.. zrobił to daje żadnych problemów , chociaż kłusować światło jest tam przez kilka tygodni .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)