Recontract , ale nie może się połączyć przez cały dzień teraz ( SingNet )
#1

I recontracted mój szerokopasmowej w ubiegłym tygodniu i powinnam mieć ona aktywowana dzisiaj ( po 5pm mówi ) . Jednak od dzisiaj 12am aż do teraz, nie były w stanie połączyć się z Internetem wydaje (światło czerwone , ale idzie do Internetu szerokopasmowego świeci na zielono ) . Czy proces aktywacji przypuszczać, aby podjąć tak długo?   FYI mam przeniesiony z 10Mbps do 15Mbps i korzystania z modemu 2Wire 2701HGV -E . Nie jestem pewien, czy połączenie jest rzeczywiście w dół lub po prostu jeszcze nie jest aktywna . Próbowałem podłączyć go bezpośrednio do gniazdka linii telefonicznej jako jedynego urządzenia bez telefonu domowego i mikro- filtrem i nie zmieniłbym niczego , więc wątpię mam problem sprzętowy.
Reply
#2

Nuclear Boy napisał: I recontracted mój szerokopasmowej w ubiegłym tygodniu i powinnam mieć ona aktywowana dzisiaj ( po 5pm mówi ) . Jednak od dzisiaj 12am aż do teraz, nie były w stanie połączyć się z Internetem wydaje (światło czerwone , ale idzie do Internetu szerokopasmowego świeci na zielono ) . Czy proces aktywacji przypuszczać, aby podjąć tak długo? FYI mam przeniesiony z 10Mbps do 15Mbps i korzystania z modemu 2Wire 2701HGV -E . Nie jestem pewien, czy połączenie jest rzeczywiście w dół lub po prostu jeszcze nie jest aktywna . Próbowałem podłączyć go bezpośrednio do gniazdka linii telefonicznej jako jedynego urządzenia bez telefonu domowego i mikro- filtrem i nie zmieniłbym niczego , więc wątpię mam problem sprzętowy. Możesz poprosić o zmianę modemu do Aztech DSL7000GRV (S ), modem , który jest nowszy . Wystarczy zadzwonić do 1688 roku i miejmy nadzieję, że akceptuje swoją prośbę , czy stan ich obecny model modemu z wykorzystaniem obecnie do nich.
Reply
#3

Ponieważ światło jest zielone szerokopasmowego wówczas przepis ADSL jest dobry. Jeśli czerwona, przepis ADSL nie jest dobre, a może mają przejść do innej pary kabla na zewnątrz domu dla wyższych prędkości rezerw i zapomnieć zejść na zewnątrz domu fizycznie zmienia się . Nawet jeśli światło jest zielone . Spróbuj wtyczkę w telefonie, aby potwierdzić, że działa. Jeśli tak, to przewód na zewnątrz wciąż ten sam . Bez zmiany. Zmiana prędkości zwykle nie ma czasu w dół. Trzeba tylko restart routera po 5pm w dniu dali Ci uzyskać wyższą prędkość. Czy Twój login wciąż ten sam ? Ponieważ wskaźnik połączenia internetowego jest czerwona, oznacza to login ( czyli połączenie ) problem. Ale najpierw podłączyć telefon i sprawdzić .
Reply
#4

Nadal musisz skontaktować SingNet . Nie przypominam ustawienia ADSL więcej. musisz przekonfigurować ustawienia ADSL. To na stronie ustawień routera . Spróbuj wyszukiwania Google na Singnet wymogu ustawień ADSL . Jeśli powiesz Twój singnet hasło i identyfikator użytkownika jest zalogowanie się , ale nie można połączyć się z Internetem , oznacza to konfiguracja routera nie jest poprawna. Upewnij się, że MTU wynosi 1492 ( to tylko dla PPoE / PPoA ) , jeśli nie jest to , że nie może połączyć się z Internetem, ale singnet mogę się zalogować.
Reply
#5

Nuclear Boy napisał: będę z dala przez większość najbliższych 2 lat na NS, a ja najprawdopodobniej przeniósł się do włókna po tym, więc myślę, że mogę zmienić modem wtedy. Teraz, że nadal działa, nie mam zamiaru jej zmieniać. Ale dzięki za sugestię chociaż. Po prostu obudził się spróbować jeszcze raz i to samo Szerokopasmowy Internet zielone światło i czerwone światło. To kieruje mnie w przeglądarce na stronie 2Wire mówi mi "Nie można skontaktować się z dostawcą usług szerokopasmowych". Na stronie stanu, to pokazuje jak podłączenie internetu. Mogę potwierdzić CHOP mojego użytkownika i przekazać jest poprawne i niezmienione, plus mój telefon nadal działa. Próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne w nocy bezskutecznie. Obecnie mam zarówno telefon i modem podłączony do mikro-filtrem, który jest następnie podłączony do linii telefonicznej gniazdo w moim domu. Przyjdź, aby myśleć o tym, tak, przypominam sobie moje poprzednie połączenie 10M aktywowanymi w strajku 12am dnia aktywacji, wznowiona modem i wyłączanie idę. Nie wiesz, w czym problem teraz jednak. Teraz boję się nazwać CS po przeczytaniu niezliczone opinie niekończące się oczekiwanie i przekierowuje ... zadzwoń Singtel i na pewno będą u pomóc
Reply
#6

VanSaim napisał: Nadal musisz skontaktować SingNet . Nie przypominam ustawienia ADSL więcej. musisz przekonfigurować ustawienia ADSL. To na stronie ustawień routera . Spróbuj wyszukiwania Google na Singnet wymogu ustawień ADSL . Jeśli powiesz Twój singnet hasło i identyfikator użytkownika jest zalogowanie się , ale nie można połączyć się z Internetem , oznacza to konfiguracja routera nie jest poprawna. Upewnij się, że MTU wynosi 1492 ( to tylko dla PPoE / PPoA ) , jeśli nie jest to , że nie może połączyć się z Internetem, ale singnet mogę się zalogować. Tu jest mój bieżące ustawienie. To kością Zdjęcie ile wiem. Czy jest coś nie w porządku ?
Reply
#7

Nazwał je wcześniej, ale zrezygnował po odczekaniu 10 minut. Próbowaliśmy ich kontakt na FB , ale nie zostały one wrócić do mnie jeszcze . Mam nadzieję, że chłopaki mogą mieć pojęcia o tym, co się dzieje tu i prowadzi mnie do czegoś mogę spróbować czekając na poniedziałek przyjechać. Dzięki.
Reply
#8

Nuclear Boy napisał: Nazwał je wcześniej, ale zrezygnował po odczekaniu 10 minut. Próbowaliśmy ich kontakt na FB , ale nie zostały one wrócić do mnie jeszcze . Mam nadzieję, że chłopaki mogą mieć pojęcia o tym, co się dzieje tu i prowadzi mnie do czegoś mogę spróbować czekając na poniedziałek przyjechać. Dzięki. Co się stało , że w pewnym momencie linia będzie bardzo gorąco i nie mógł dostać thru , ale wystarczy ponownie nazywając je po odkładając słuchawkę przez 20 minut później. Jakiś czas zadzwonię zaraz dostał ludzie podnieść.
Reply
#9

Na szczęście nie miałem spróbować kontaktując je ponownie. Obudziłem się jakiś czas temu i okazało się, że modem jest i działa teraz ! Wysłałem im formularza kontaktowego na FB , ale nie wracaj do mnie, ale problemem stała.
Reply
#10

Nuclear Boy napisał: Na szczęście nie miałem spróbować kontaktując je ponownie. Obudziłem się jakiś czas temu i okazało się, że modem jest i działa teraz ! Wysłałem im formularza kontaktowego na FB , ale nie wracaj do mnie, ale problemem stała. Dobry. U można zrobić kilka testów prędkości i ping test, aby zobaczyć, jak to jest.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)