Dziękujemy wszystkim , którzy wzięli czas, aby odpowiedzieć moje zapytanie . To był pomocny i naprawdę to doceniam . Pozdrowienia dla forum HWZ !
Potrzebujesz porady dla Starhub braku odpowiedzi
Jeśli Bros może być bardzo pomocne , aby kontynuować doradztwo ; Moja rodzina jest lekki łatwy do internetu. Telewizja kablowa dobrze mieć . Pytanie; 1 ) Czy mogę kontynuować nieskończoną poczekać z SH na włókno 1Gbps z TV lite na 49 $ / m (jestem obecnie w posiadaniu do 200Mbps włókien ST bez mio na $ 45 / m) ?; 2 ) Recontract z ST ? 3 ) przejście do innych dostawców (Re -start z OpenNet q ) ? Wszelkie porady mile widziane.
iantao99 napisał: Hi MrSun , Pisałem w SH za pośrednictwem internetowego i bezpośredniego sprzężenia zwrotnego e-maila. Brak odpowiedzi ze sprzężeniem zwrotnym online. - Może trzeba sprawdzić folder spam Generic odpowiedź fro
iantao99 napisał: Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli czas, aby odpowiedzieć moje zapytanie. To był pomocny i naprawdę to doceniam. Pozdrowienia dla forum HWZ! Dlaczego nie napisać do Diana Lee Senior Vice President, Customer Service Experience E-mail: [email protected] Diana kieruje Działem Obsługi Klienta pod Starhub i jest odpowiedzialny za wszystkie czynności obsługi klienta w tym 24-godzinny call center, centra obsługi klienta i serwisu samopomocy online. Pod jej kierownictwem, praktyki obsługi klienta Starhub i standardy zdobyły szerokie uznanie na dorocznym Call Center Awards przez Centrum Rady Singapurze połączeń. Diana odegrał kluczową rolę w integracji obu drużyn oraz systemy obsługi klienta do jednego wyniku fuzji Starhub i SCV w 2002. Dzisiaj, jednolity wirtualne call center zapewnia lepszą jakość obsługi klienta i wygodę za pomocą jednego numeru infolinii i wspólnej technologii. Aby zapewnić wysoki poziom usług dla klientów, ona również zainicjował kilka kluczowych projektów w dziedzinie efektywności procesów, motywacji pracowników i doświadczenia klienta w Starhub.
oric1 napisał: Dlaczego nie napisać do Diana Lee Senior Vice President , Customer Service Experience E-mail: [email protected] ... mrsun18 napisał: ... Gdybym był tobą , z ST 200Mbps i tymczasowym kabla Starhub (TV Przypuszczam ? ) , Chciałbym po prostu czekać na Starhub aby zakończyć swoją pracę , być może raz na jakiś czas dać im zaproszenie , aby przypomnieć im o wybitny , Dzięki za radę.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)