Wygląda to normalne dla mnie . Crysis ma ustawienia, które można zmienić w pliku cfg , które mogą kontrolować poziom szczegółowości w odległości, która może zmienić to, ale nie miałaś naprawdę próbował go zobaczyć. Myślę, że naprawdę kompromis , aby pomóc prędkość renderowania . Oto całkiem przyzwoity przewodnik szczypanie Crysis . http://www.tweakguides.com/Crysis_1.html
Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - by adaleybag - 28 Nov 2016, 01:03 AM
RE: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - by 125669 - 28 Nov 2016, 01:04 AM
RE: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - by hammock720 - 28 Nov 2016, 01:05 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)