Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał
#2

Wygląda to normalne dla mnie . Crysis ma ustawienia, które można zmienić w pliku cfg , które mogą kontrolować poziom szczegółowości w odległości, która może zmienić to, ale nie miałaś naprawdę próbował go zobaczyć. Myślę, że naprawdę kompromis , aby pomóc prędkość renderowania . Oto całkiem przyzwoity przewodnik szczypanie Crysis . http://www.tweakguides.com/Crysis_1.html
Reply


Messages In This Thread
Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - by adaleybag - 28 Nov 2016, 01:03 AM
RE: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - by 125669 - 28 Nov 2016, 01:04 AM
RE: Odległe skały / ściany piksele w Crysis - normalne? ( Fotki w zał - by hammock720 - 28 Nov 2016, 01:05 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)