cs-joke.pl forum

Full Version: Usługi szerokopasmowe StarHubfibre są do bani
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Zarejestruj się na 2-letni plan szerokopasmowego dostępu do sieci starhub, a instalacja odbyła się w środę, 10 kwietnia, po instalacji ich nie ma połączenia z siecią, instalacja stwierdziła, że przepis jest nieprawidłowy i potrzeba 48 godzin na wprowadzenie zmian ...
Następnie zarejestruj kabel
Podczas instalacji zadzwonię pod numer 1633, aby sprawdzić, dlaczego po instalacji sieć nie może działać, pani z centrum obsługi powiedziała mi, że jest to ich normalna procedura i normalne działanie. Dziś wieczorem sprawdź i nie znajdź połączenia z Internetem. Zadzwoń ponownie 1633, powiedzieli mi o sprzedaży
Zapamiętaj czytaj gdzieś, zanim podobny przypadek przypadnie klientom starhub, a klient dostał jakiś kontakt z głównym menedżerem starhub i zadzwonił do faceta, a następnie rozwiązał problem jeśli znasz jakikolwiek kontakt z gwiezdnym menedżerem, który może im pomóc, daj mi znać, dziękuję!
O mój bóg 1986 napisał: Następnie zarejestruj kabel już podpisany, nie wiem, czy można zmienić lub anulować. Usługi szerokopasmowego światłowodu StarHub są do bani
wind.wind napisał: Zapamiętaj czytaj gdzieś, zanim podobny przypadek przypadnie klientom starhub, a klient dostał jakiś kontakt z głównym menedżerem starhub i zadzwonił do faceta, a następnie rozwiązał problem jeśli znasz jakikolwiek kontakt z gwiezdnym menedżerem, który może im pomóc, daj mi znać, dziękuję! Nie wiesz, czy jest to normalne zachowanie dla usług Starhub i gdzie ich usługi się zmieniają? Usługi szerokopasmowe StarHubfibre są do bani
Czy podczas instalacji nie upewniłeś się, że internet działa, zanim zostawiłeś gościa?
Dziś rano dzwonią 1633, mówią nawet, że trzeba czekać 3-5 dni roboczych, aby aktywować usługi Wygląda na to, że po prostu opóźniają i nic nie robią. Usługi szerokopasmowych światłowodów StarHub są do bani
feintan napisał: Czy podczas instalacji nie upewniłeś się, że internet działa, zanim zostawiłeś gościa? Facet z instalacji powiedział, że starhub potrzebuje 2 dni na aktywację, a oni po prostu wykonują instalację, a ja sprawdzam 1633, aby sprawdzić i powiedzieli, że to jest ich normalna praca i zachowanie, więc wybieram uwierzyć im. Usługi szerokopasmowe StarHubfibre są do bani
Dziś po południu dzwonią 1633, teraz mówią, że potrzeba 7 dni roboczych, aby aktywować usługi, a do następnej środy usługa powinna być w porządku rozważają anulować swoją usługę Usługi szerokopasmowe StarHubfibre są do bani
Pages: 1 2