02 Jan 2018, 03:39 AM
Pages: 1 2
02 Jan 2018, 03:41 AM
Myślę, że to tylko ty. Mój router ma 24
02 Jan 2018, 03:42 AM
tak ONT zmienia kolor na czerwony czasami już 2 razy dzisiaj
02 Jan 2018, 03:43 AM
Następnie może zajść potrzeba sprawdzenia, czy twój kabel krosowy jest również wadliwy? ONT zmienia kolor na czerwony może być LOS lub PON. Sprawdź też uważnie, ponieważ każda z nich oznacza inne problemy. justiceknight napisał: tak ONT zmienia kolor na czerwony czasami już 2 razy dzisiaj Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums
02 Jan 2018, 03:45 AM
justiceknight napisał: tak ONT zmienia kolor na czerwony czasami już 2 razy dzisiaj Spróbuj wyciągnąć linkę, przytrzymując koniec. Zrób to po obu stronach i włóż mocno, bez użycia siły. Jeśli LOS jest czerwony, połączenie z Internetem jest zepsute. Możesz kupić od sklepu z akcesoriami sl i zapewnić, że pracownicy znają singtel, kosztują 6 $. Lub zadzwoń do pomocy technicznej szerokopasmowej, aby sprawdzić połączenie na końcu. Mogą sprawdzić i potwierdzić.
02 Jan 2018, 03:46 AM
Myślę, że mam gorzej niż ty, ponieważ mój pokazuje oznaki tych utraconych lub opóźnionych połączeń, ale nie widzę żadnego czerwonego światła z moim routerem lub ONT .... @ _ @ singtel robi uaktualnienie oprogramowania ???
02 Jan 2018, 03:47 AM
renfred89 napisał: Następnie może zajść potrzeba sprawdzenia, czy twój kabel krosowy jest również wadliwy? ONT zmienia kolor na czerwony może być LOS lub PON. Sprawdź też uważnie, ponieważ każda z nich oznacza inne problemy. Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums Pon oznaczać? Opublikowano za pomocą testu Mic 1, 2, 1 2 3 za pośrednictwem PCWX
02 Jan 2018, 03:48 AM
Trans-Am napisał: Pon oznaczać? Opublikowano za pomocą testu Mic 1, 2, 1 2 3 za pośrednictwem PCWX Pasywna sieć optyczna. Jeśli PON jest czerwony, oznacza to, że nie łączy się z serwerem i może to oznaczać przestój usługi lub problem z krosowaniem. jeśli LOS jest czerwony, może to być problem z kablem krosowym lub TP ..
02 Jan 2018, 03:49 AM
Tak, mój kabel krosowy jest wadliwy, zmieniam końcówki (ONT na ścianę i na odwrót), a teraz moje połączenie jest stabilne, już zarezerwowałem spotkanie z technikami, mam nadzieję, że otrzymam od nich nowy przewód.
02 Jan 2018, 03:51 AM
justiceknight napisał: Tak, mój kabel krosowy jest wadliwy, zmieniam końcówki (ONT na ścianę i na odwrót), a teraz moje połączenie jest stabilne, już zarezerwowałem spotkanie z technikami, mam nadzieję, że otrzymam od nich nowy przewód. Nie za darmo, żeby zapłacić 6 USD za patch cord, tak jak mi się to przydarzyło. Sprawdź, czy pobierają opłatę za wizytę n, ale najprawdopodobniej za darmo. Nie ze względu na ich problem będzie płatny
Pages: 1 2