14 Feb 2018, 02:56 PM
Pages: 1 2
14 Feb 2018, 02:58 PM
jego powszechną praktyką jest doradzanie użytkownikowi, aby ponownie sformatować swój system, jeśli coś się nie uda, a wsparcie nie zostanie rozwiązane, zdziwisz się, jeśli reformat w nowym systemie czasami rozwiązuje problem. Ostatnim i ostatnim krokiem jest wysłanie technika, ponieważ mogą mieć ograniczonego technika do obsługi użytkownika. normalnie musiałbyś schować laptopa
14 Feb 2018, 02:59 PM
3 lata na miejscu, a ja wypróbowałem reformat, który nie działał. Po prostu zirytowany, jak to się stało, że na pewno jest to błąd oprogramowania. Powiedziałem im, że wszystkie 3 sztuki mają te same aplikacje i tę samą konfigurację komputera. Dzięki za Twój przewodnik wypróbujesz to
14 Feb 2018, 03:01 PM
Następnym razem kup Dell'a dla użytkowników biznesowych wymagających wsparcia. Słyszałem, że ich obsługa jest lepsza. Firma Lenovo nie jest znana z wysokiej jakości usług posprzedażowych po przejęciu IBM Thinkpad.
14 Feb 2018, 03:02 PM
Zgadzam się z ykgoh, idź do Dell, jeśli chcesz dobrej obsługi posprzedażnej. Wiem o tym wszystkim, ponieważ wcześniej byłem wsparciem dla komputerów stacjonarnych, jeśli od razu przydzielimy problem technikom, aby przejść na stronę, dostaną fuc * przez lidera zespołu, zawsze będziemy musieli spróbować rozwiązać problem samodzielnie. ale za każdym razem, gdy rozmawiasz z drużyną
14 Feb 2018, 03:03 PM
Szkoda, że IBM sprzedał swój Thinkpad, najlepszy laptop na świecie.
14 Feb 2018, 03:07 PM
devilwahaha napisał: To samo dotyczy produktów z serii konsumenckiej. Rodzaj wsparcia, którego szukasz, istnieje tylko w przypadku produktów z serii biznesowej większości marek lub jabłek. Może gdyby ktoś kupił Thinkpada, technicy wsparcia Lenovo spieszą do jego domu w ciągu 2 godzin.
14 Feb 2018, 03:08 PM
Większość wsparcia technicznego dla konsumentów jest dziś bzdurą. Skontaktowałem się z firmą Asus w sprawie konkretnego pliku BIOS-u, a pracownik pomocy technicznej poprosił mnie o ponowne zainstalowanie sterowników Nvidii.
14 Feb 2018, 03:09 PM
Po pierwsze, czy TS kupił Ideapad
14 Feb 2018, 03:10 PM
Myślę, że jest to powszechny problem na komputerach klasy konsumenckiej, które mają słabą obsługę posprzedażną. Producenci będą inwestować więcej w produkty posprzedażne, jeśli skorzystają z komputerów PC, które można rozpoznać po różnicy cen. Zasadniczo płacisz za lepszą jakość sprzętu i wsparcia.
Pages: 1 2