cs-joke.pl forum

Full Version: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Telco: Starhub   Mam iPhone'a 6s, z którego korzystam od jakiegoś czasu i miałem problemy 4G kilka miesięcy temu. Zaczęło się małe, ponieważ nie miałem połączenia 4G, ale zawsze utknąłem na 3G
Przepraszam za długi post, ale to naprawdę mnie stresuje. Próbowałem podać jak najwięcej szczegółów. Proszę zapytaj mnie, czy masz jakieś metody, aby spróbować.
isiahvic napisał: Podczas gdy podłączam kartę SIM do samsung note 2, działa bezbłędnie. Powinieneś po prostu użyć tego telefonu i monitorować kilka dni, aby potwierdzić wiarygodność. Przekonaj się, że to rzeczywiście problem z telefonem. Możesz też umieścić na swoim iPodzie kolejną kartę sim Starhub (inny numer).
Zgłoś się do IMDA i StarHub tego problemu w tym samym e-mailu. Jeśli nie mogą go rozwiązać, powiedz im, aby wypowiedzieli umowę bez żadnych opłat. To ich problem, nie wasz.
TS jakie są lokalizacje testowanych telefonów? Iphone to dość popularny telefon. Jeśli pojawi się problem z siecią, starhub będzie zalany połączeniami.
Musimy znać konkretną lokalizację, aby pomóc. Jeśli w drodze Ah-Pin-Kor napisał: TS jakie są lokalizacje testowanych telefonów? Iphone to dość popularny telefon. Jeśli pojawi się problem z siecią, starhub będzie zalany połączeniami. Wszystkie aplikacje Apple Eco iPhone 7 i iPad mini 4 i iPad Pro oraz MAC HardwareZone
MikeDirnt78 napisał: Powinieneś po prostu użyć tego telefonu i monitorować kilka dni, aby potwierdzić wiarygodność. Przekonaj się, że to rzeczywiście problem z telefonem. Możesz też umieścić na swoim iPodzie kolejną kartę sim Starhub (inny numer). Tak zrobiłem. Używam karty SIM w telefonie Samsung przez ostatnie 3 tygodnie. żadnych problemów. Już byłem przekonany, że to był problem z telefonem. Jednak gdy pojawił się ten problem z innymi telefonami, jestem pewien, że to nie jest problem z telefonem, podczas gdy ten problem z kartą SIM łamie moje telefony.
lohsenglte napisał: Zgłoś się do IMDA i StarHub tego problemu w tym samym e-mailu. Jeśli nie mogą go rozwiązać, powiedz im, aby wypowiedzieli umowę bez żadnych opłat. To ich problem, nie wasz. Postaram się znaleźć czas, aby udać się do jednego z ich punktów sprzedaży. jako że dzwonienie nie pomaga, ponieważ wciąż nalega, że problem nie leży po ich stronie.
kenchi napisał: Musimy znać konkretną lokalizację, aby pomóc. Jeśli w drodze Wszystkie aplikacje Apple Eco iPhone 7 i iPad mini 4 i iPad Pro oraz MAC HardwareZone Lokalizacja głównie od strony południowej. Bukit merah.
isiahvic napisał: Postaram się znaleźć czas, aby udać się do jednego z ich punktów sprzedaży. jako że dzwonienie nie pomaga, ponieważ wciąż nalega, że problem nie leży po ich stronie. Nie będą się tym przejmować, ponieważ jest to dział "techniczny", a nie dział "sprzedaży". Popchnie cię z powrotem do 1633.
Pages: 1 2