PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj
#1

Telco: Starhub   Mam iPhone'a 6s, z którego korzystam od jakiegoś czasu i miałem problemy 4G kilka miesięcy temu. Zaczęło się małe, ponieważ nie miałem połączenia 4G, ale zawsze utknąłem na 3G
Reply
#2

Przepraszam za długi post, ale to naprawdę mnie stresuje. Próbowałem podać jak najwięcej szczegółów. Proszę zapytaj mnie, czy masz jakieś metody, aby spróbować.
Reply
#3

isiahvic napisał: Podczas gdy podłączam kartę SIM do samsung note 2, działa bezbłędnie. Powinieneś po prostu użyć tego telefonu i monitorować kilka dni, aby potwierdzić wiarygodność. Przekonaj się, że to rzeczywiście problem z telefonem. Możesz też umieścić na swoim iPodzie kolejną kartę sim Starhub (inny numer).
Reply
#4

Zgłoś się do IMDA i StarHub tego problemu w tym samym e-mailu. Jeśli nie mogą go rozwiązać, powiedz im, aby wypowiedzieli umowę bez żadnych opłat. To ich problem, nie wasz.
Reply
#5

TS jakie są lokalizacje testowanych telefonów? Iphone to dość popularny telefon. Jeśli pojawi się problem z siecią, starhub będzie zalany połączeniami.
Reply
#6

Musimy znać konkretną lokalizację, aby pomóc. Jeśli w drodze Ah-Pin-Kor napisał: TS jakie są lokalizacje testowanych telefonów? Iphone to dość popularny telefon. Jeśli pojawi się problem z siecią, starhub będzie zalany połączeniami. Wszystkie aplikacje Apple Eco iPhone 7 i iPad mini 4 i iPad Pro oraz MAC HardwareZone
Reply
#7

MikeDirnt78 napisał: Powinieneś po prostu użyć tego telefonu i monitorować kilka dni, aby potwierdzić wiarygodność. Przekonaj się, że to rzeczywiście problem z telefonem. Możesz też umieścić na swoim iPodzie kolejną kartę sim Starhub (inny numer). Tak zrobiłem. Używam karty SIM w telefonie Samsung przez ostatnie 3 tygodnie. żadnych problemów. Już byłem przekonany, że to był problem z telefonem. Jednak gdy pojawił się ten problem z innymi telefonami, jestem pewien, że to nie jest problem z telefonem, podczas gdy ten problem z kartą SIM łamie moje telefony.
Reply
#8

lohsenglte napisał: Zgłoś się do IMDA i StarHub tego problemu w tym samym e-mailu. Jeśli nie mogą go rozwiązać, powiedz im, aby wypowiedzieli umowę bez żadnych opłat. To ich problem, nie wasz. Postaram się znaleźć czas, aby udać się do jednego z ich punktów sprzedaży. jako że dzwonienie nie pomaga, ponieważ wciąż nalega, że problem nie leży po ich stronie.
Reply
#9

kenchi napisał: Musimy znać konkretną lokalizację, aby pomóc. Jeśli w drodze Wszystkie aplikacje Apple Eco iPhone 7 i iPad mini 4 i iPad Pro oraz MAC HardwareZone Lokalizacja głównie od strony południowej. Bukit merah.
Reply
#10

isiahvic napisał: Postaram się znaleźć czas, aby udać się do jednego z ich punktów sprzedaży. jako że dzwonienie nie pomaga, ponieważ wciąż nalega, że problem nie leży po ich stronie. Nie będą się tym przejmować, ponieważ jest to dział "techniczny", a nie dział "sprzedaży". Popchnie cię z powrotem do 1633.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)