cs-joke.pl forum
PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj (/thread-24908.html)

Pages: 1 2


PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - christilton88 - 23 Mar 2018

Telco: Starhub   Mam iPhone'a 6s, z którego korzystam od jakiegoś czasu i miałem problemy 4G kilka miesięcy temu. Zaczęło się małe, ponieważ nie miałem połączenia 4G, ale zawsze utknąłem na 3G


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - valasjak - 23 Mar 2018

Przepraszam za długi post, ale to naprawdę mnie stresuje. Próbowałem podać jak najwięcej szczegółów. Proszę zapytaj mnie, czy masz jakieś metody, aby spróbować.


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - william43mcclure - 23 Mar 2018

isiahvic napisał: Podczas gdy podłączam kartę SIM do samsung note 2, działa bezbłędnie. Powinieneś po prostu użyć tego telefonu i monitorować kilka dni, aby potwierdzić wiarygodność. Przekonaj się, że to rzeczywiście problem z telefonem. Możesz też umieścić na swoim iPodzie kolejną kartę sim Starhub (inny numer).


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - mquinteros.g - 23 Mar 2018

Zgłoś się do IMDA i StarHub tego problemu w tym samym e-mailu. Jeśli nie mogą go rozwiązać, powiedz im, aby wypowiedzieli umowę bez żadnych opłat. To ich problem, nie wasz.


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - pedro.trinidad - 23 Mar 2018

TS jakie są lokalizacje testowanych telefonów? Iphone to dość popularny telefon. Jeśli pojawi się problem z siecią, starhub będzie zalany połączeniami.


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - neasterl - 23 Mar 2018

Musimy znać konkretną lokalizację, aby pomóc. Jeśli w drodze Ah-Pin-Kor napisał: TS jakie są lokalizacje testowanych telefonów? Iphone to dość popularny telefon. Jeśli pojawi się problem z siecią, starhub będzie zalany połączeniami. Wszystkie aplikacje Apple Eco iPhone 7 i iPad mini 4 i iPad Pro oraz MAC HardwareZone


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - maxbounty01 - 23 Mar 2018

MikeDirnt78 napisał: Powinieneś po prostu użyć tego telefonu i monitorować kilka dni, aby potwierdzić wiarygodność. Przekonaj się, że to rzeczywiście problem z telefonem. Możesz też umieścić na swoim iPodzie kolejną kartę sim Starhub (inny numer). Tak zrobiłem. Używam karty SIM w telefonie Samsung przez ostatnie 3 tygodnie. żadnych problemów. Już byłem przekonany, że to był problem z telefonem. Jednak gdy pojawił się ten problem z innymi telefonami, jestem pewien, że to nie jest problem z telefonem, podczas gdy ten problem z kartą SIM łamie moje telefony.


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - angieobryan - 23 Mar 2018

lohsenglte napisał: Zgłoś się do IMDA i StarHub tego problemu w tym samym e-mailu. Jeśli nie mogą go rozwiązać, powiedz im, aby wypowiedzieli umowę bez żadnych opłat. To ich problem, nie wasz. Postaram się znaleźć czas, aby udać się do jednego z ich punktów sprzedaży. jako że dzwonienie nie pomaga, ponieważ wciąż nalega, że problem nie leży po ich stronie.


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - swapnachepoori - 23 Mar 2018

kenchi napisał: Musimy znać konkretną lokalizację, aby pomóc. Jeśli w drodze Wszystkie aplikacje Apple Eco iPhone 7 i iPad mini 4 i iPad Pro oraz MAC HardwareZone Lokalizacja głównie od strony południowej. Bukit merah.


RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj - fallow - 23 Mar 2018

isiahvic napisał: Postaram się znaleźć czas, aby udać się do jednego z ich punktów sprzedaży. jako że dzwonienie nie pomaga, ponieważ wciąż nalega, że problem nie leży po ich stronie. Nie będą się tym przejmować, ponieważ jest to dział "techniczny", a nie dział "sprzedaży". Popchnie cię z powrotem do 1633.