PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
christilton88 - 23 Mar 2018
Telco: Starhub Mam iPhone'a 6s, z którego korzystam od jakiegoś czasu i miałem problemy 4G kilka miesięcy temu. Zaczęło się małe, ponieważ nie miałem połączenia 4G, ale zawsze utknąłem na 3G
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
valasjak - 23 Mar 2018
Przepraszam za długi post, ale to naprawdę mnie stresuje. Próbowałem podać jak najwięcej szczegółów. Proszę zapytaj mnie, czy masz jakieś metody, aby spróbować.
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
william43mcclure - 23 Mar 2018
isiahvic napisał: Podczas gdy podłączam kartę SIM do samsung note 2, działa bezbłędnie. Powinieneś po prostu użyć tego telefonu i monitorować kilka dni, aby potwierdzić wiarygodność. Przekonaj się, że to rzeczywiście problem z telefonem. Możesz też umieścić na swoim iPodzie kolejną kartę sim Starhub (inny numer).
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
mquinteros.g - 23 Mar 2018
Zgłoś się do IMDA i StarHub tego problemu w tym samym e-mailu. Jeśli nie mogą go rozwiązać, powiedz im, aby wypowiedzieli umowę bez żadnych opłat. To ich problem, nie wasz.
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
pedro.trinidad - 23 Mar 2018
TS jakie są lokalizacje testowanych telefonów? Iphone to dość popularny telefon. Jeśli pojawi się problem z siecią, starhub będzie zalany połączeniami.
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
neasterl - 23 Mar 2018
Musimy znać konkretną lokalizację, aby pomóc. Jeśli w drodze Ah-Pin-Kor napisał: TS jakie są lokalizacje testowanych telefonów? Iphone to dość popularny telefon. Jeśli pojawi się problem z siecią, starhub będzie zalany połączeniami. Wszystkie aplikacje Apple Eco iPhone 7 i iPad mini 4 i iPad Pro oraz MAC HardwareZone
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
maxbounty01 - 23 Mar 2018
MikeDirnt78 napisał: Powinieneś po prostu użyć tego telefonu i monitorować kilka dni, aby potwierdzić wiarygodność. Przekonaj się, że to rzeczywiście problem z telefonem. Możesz też umieścić na swoim iPodzie kolejną kartę sim Starhub (inny numer). Tak zrobiłem. Używam karty SIM w telefonie Samsung przez ostatnie 3 tygodnie. żadnych problemów. Już byłem przekonany, że to był problem z telefonem. Jednak gdy pojawił się ten problem z innymi telefonami, jestem pewien, że to nie jest problem z telefonem, podczas gdy ten problem z kartą SIM łamie moje telefony.
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
angieobryan - 23 Mar 2018
lohsenglte napisał: Zgłoś się do IMDA i StarHub tego problemu w tym samym e-mailu. Jeśli nie mogą go rozwiązać, powiedz im, aby wypowiedzieli umowę bez żadnych opłat. To ich problem, nie wasz. Postaram się znaleźć czas, aby udać się do jednego z ich punktów sprzedaży. jako że dzwonienie nie pomaga, ponieważ wciąż nalega, że problem nie leży po ich stronie.
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
swapnachepoori - 23 Mar 2018
kenchi napisał: Musimy znać konkretną lokalizację, aby pomóc. Jeśli w drodze Wszystkie aplikacje Apple Eco iPhone 7 i iPad mini 4 i iPad Pro oraz MAC HardwareZone Lokalizacja głównie od strony południowej. Bukit merah.
RE: PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj -
fallow - 23 Mar 2018
isiahvic napisał: Postaram się znaleźć czas, aby udać się do jednego z ich punktów sprzedaży. jako że dzwonienie nie pomaga, ponieważ wciąż nalega, że problem nie leży po ich stronie. Nie będą się tym przejmować, ponieważ jest to dział "techniczny", a nie dział "sprzedaży". Popchnie cię z powrotem do 1633.