cs-joke.pl forum

Full Version: smartfony podłączone do domowego wifi, ale nie mają dostępu do Internetu
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
cześć, Doceniam to, jeśli ktoś może pomóc.   Używam światłowodów M1 i korzystam z routera Dlink DIR-825.   Kilka dni temu moje smartfony (te niższego rzędu) zaczęły mieć problem z korzystaniem z domowego wifi. Są połączone z Wi-Fi, ale tylko nie można uzyskać dostępu do Internetu, youtube, facebook. ale ok z WhatsApp. Jednak gdy zadziałały dobrze po podłączeniu do danych mobilnych i mojego wifi w biurze.   moje inne telefony, takie jak iPhone, Samsung S5, Sony Z3 i laptopy działają dobrze. Zadzwoniłem do M1, telefon, obsługa klienta Dlink. Próbowali rozwiązywać problemy na próżno. M1 powiedział, że ma to związek z IPV6. ale Dlink powiedział, że to nie ma znaczenia.   Jestem ciekawy, dlaczego zadziałało dobrze wcześniej, a teraz nie.   Pls pomóż. Wielkie dzięki.
Spróbuj ponownie uruchomić router D-Link?
cześć jtjt00, Tak, spróbowałem - zrestartuj modem, zrestartuj router, wyłącz i zresetuj router. Pamiętam zresetowanie routera, ponieważ ostatni raz to zrobiłem, połączenie z innym systemem - CCTV, alarm itp. Zgubiło się i chciałbym, aby mój kontrahent zrekonfigurował. Dziwne jest to, że nic nie zrobiłem routerowi i nagle problem z połączeniem. W moim miejscu była budowa nowego kondominium. Zauważyłem, że od tego czasu łącze szerokopasmowe staje się niestabilne. Czy to może być powiązane? tks.
Myślę, że twój kanał routera dla 2,4 GHz może być ustawiony na Auto i wybrać kanał 12 lub 13 z powodu przeciążenia kanału od 1-11. Ale w tym przypadku telefon nie może w ogóle wykryć SSID. Powinieneś sprawdzić ustawienia kanałów sygnałowych 2,4 GHz.
cześć jtjt00, telefony mogą wykryć identyfikator SSID i pokazał, że jest podłączony do wifi, pełne paski. Po prostu nie można połączyć się z Internetem.
Zasugeruj, że zapomniałeś sieci na swoim telefonie i ponownie nawiązałeś połączenie.
po rozmowie z czwartym oficerem obsługi klienta Dlink, ostatni w końcu rozwiązał problem w jednym kroku - Odznaczone pole DNS Relay na stronie konfiguracji routera.
sesame246 napisał: po rozmowie z czwartym oficerem obsługi klienta Dlink, ostatni w końcu rozwiązał problem w jednym kroku - Odznaczone pole DNS Relay na stronie konfiguracji routera. Dziwak.