24 Apr 2019, 02:37 AM
Pages: 1 2
24 Apr 2019, 02:40 AM
croc1977 napisał: Właśnie dostałem dysk twardy Toshiba ... gdzie zarejestrować gwarancję i RMA, jeśli jest to wymagane? Zachowaj / zeskanuj fakturę. Wystarczy przedstawić fakturę na rma Obecnie chodzi już o fakturę.
24 Apr 2019, 02:43 AM
gdzie rma?
24 Apr 2019, 02:46 AM
croc1977 napisał: gdzie rma? Albo Kaira albo EA
24 Apr 2019, 02:49 AM
Mam także napęd Toshiba do RMA. Kupiony od Video-pro. Wypróbowane połączenie i e-mail, jak dotąd brak odpowiedzi. Ktoś wie, video-pro Toshiba RMA dysku w Kaira lub EA? Dzięki.
24 Apr 2019, 02:52 AM
setiardi napisał: Mam także napęd Toshiba do RMA. Kupiony od Video-pro. Wypróbowane połączenie i e-mail, jak dotąd brak odpowiedzi. Ktoś wie, video-pro Toshiba RMA dysku w Kaira lub EA? Dzięki. Wystarczy zachować pokwitowanie na 2 lata. Następnym razem przez Videopro zapytaj pracowników o ich akcje Toshiba.
24 Apr 2019, 02:55 AM
jtjt00 napisał: Wystarczy zachować pokwitowanie na 2 lata. Następnym razem przez Videopro zapytaj pracowników o ich akcje Toshiba. Wystarczy wymienić się na video-pro? Czy tak mówisz? Wiem, że najlepszą okazją jest wymiana drukarni po ich otrzymaniu. Jeśli Video-pro wykona wymianę 1-1, czy dostarczy nowy dowód jako dowód gwarancji, ponieważ inny numer seryjny.
24 Apr 2019, 02:58 AM
setiardi napisał: Wystarczy wymienić się na video-pro? Czy tak mówisz? Wiem, że najlepszą okazją jest wymiana drukarni po ich otrzymaniu. Jeśli Video-pro wykona wymianę 1-1, czy dostarczy nowy dowód jako dowód gwarancji, ponieważ inny numer seryjny. Dobrze jej tak naprawdę nie wymieniają ze sklepu podczas gwarancją. ponieważ większość sklepie SLS są albo 7/15/30 dni 1-1 wymiana , potem jest uz distro . W każdym razie mam sprawdzane Kria b4 które przynoszą przedsiębiorstwa Firma Toshiba nie hdd normalny konsumentów. więc myślę, że powinno EA . ( Być może u napisz do EA i skontaktować się z nimi? )
24 Apr 2019, 03:01 AM
cześć, czy ktoś może potwierdzić, że EA nadal ma centrum RMA dla toshiba hdd w SLS? czy jest to poniższa lokalizacja? DZIĘKI! CENTRUM RMA: 5 Pereira Road, Asiawide Industrial Building, # 07-02, Singapur 368025 Tel: (+65) 6551 2999
24 Apr 2019, 03:04 AM
Właśnie kupiłem toshibas 2 x 2 TB od Dynacore. otrzymał gwarancję od Kaira.
Pages: 1 2