cs-joke.pl forum
Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - Printable Version

+- cs-joke.pl forum (https://cs-joke.pl)
+-- Forum: Komputery (https://cs-joke.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Internet (https://cs-joke.pl/forum-6.html)
+--- Thread: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U (/thread-18721.html)

Pages: 1 2


Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - arfai - 17 Feb 2017

Mam doświadczenie stale rozłącza do mojego planu włókna zaraz po włączeniu się do tego routera ASUS N15U . Sprawdzone i następnie co każdy zasugerował na forum , zmodernizowane / obniżyła oficjalne firmware , używane firmware Merlina , wszystko nie pomogło. Czy ktoś tutaj ma żadnego pojęcia jak to naprawić?


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - mikesteven67 - 17 Feb 2017

waileong128 napisał: Mam doświadczenie stale rozłącza do mojego planu włókna zaraz po włączeniu się do tego routera ASUS N15U . Sprawdzone i następnie co każdy zasugerował na forum , zmodernizowane / obniżyła oficjalne firmware , używane firmware Merlina , wszystko nie pomogło. Czy ktoś tutaj ma żadnego pojęcia jak to naprawić? Czy pobrać najnowszy firmware ? Jeśli tak, to zmienić do innego routera LAH


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - anumolrafaanumol - 17 Feb 2017

Aparatura napisał: Czy pobrać najnowszy firmware ? Jeśli tak, to zmienić do innego routera LAH Ten router drogie Leh. jeśli zmiana znowu mój portfel nagrać kolejną dziurę i tak, próbowałem najnowszy firmware .


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - buford39 - 17 Feb 2017

Proszę rozwinąć na rozłączeniu : przewodowej lub bezprzewodowej lub jedno i drugie?


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - kkd2k5 - 17 Feb 2017

jtjt00 napisał: Proszę rozwinąć na rozłączeniu : przewodowej lub bezprzewodowej lub jedno i drugie? Tak, to oba połączenia przewodowe i bezprzewodowe . Gdy biegnę najnowszy firmware , to rozłącza się 5mins . Musiałbym wyłączy i na routerze ponownie, aby uzyskać połączenie z powrotem . Próbowałem starszych firmware i nadal rozłącza , czasami kiedy zainicjować pobrać plik odłącza od razu.


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - claresta.diana - 17 Feb 2017

Jeśli odbiornik jest w ciągu 7 dni , wróć do sklepu i wymienić jeden. Jeśli poza nią, a następnie przejść do Asusa dla RMA .


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - m2.aron - 17 Feb 2017

waileong128 napisał: Tak, to oba połączenia przewodowe i bezprzewodowe . Gdy biegnę najnowszy firmware , to rozłącza się 5mins . Musiałbym wyłączy i na routerze ponownie, aby uzyskać połączenie z powrotem . Próbowałem starszych firmware i nadal rozłącza , czasami kiedy zainicjować pobrać plik odłącza od razu. Drogi waileong128 , Proszę podać więcej szczegółów . Wersja oprogramowania: Sporządzono twardy reset : Tak / Nie ISP : Pozdrowienia, JK


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - nhiggs1979 - 17 Feb 2017

RMA lor . Stało się z moim przyjacielem też.


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - nrezaeipl - 17 Feb 2017

ASUS @ SG napisał: Drogi waileong128 , Proszę podać więcej szczegółów . Wersja oprogramowania: Sporządzono twardy reset : Tak / Nie ISP : Pozdrowienia, JK ASUS RT- AC68U Firmware version 3.0.0.4.378.3813 Tak czy twardy reset po aktualizacji najnowszy firmware , kilka razy. MyRepublic Gamer Ultra 1Gbps Dzięki.


RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U - miczax - 17 Feb 2017

waileong128 napisał: ASUS RT- AC68U Firmware version 3.0.0.4.378.3813 Tak czy twardy reset po aktualizacji najnowszy firmware , kilka razy. MyRepublic Gamer Ultra 1Gbps Dzięki. Korzystanie AC68U na Merlina , próbowałem zarówno Singtel 300Mbps i 600Mbps VQ , zarówno bez problemów ; bardzo stabilny w rzeczywistości . Może być albo twoja jednostka ma problemów ze sprzętem lub linia MR może być winowajcą.