Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
arfai - 17 Feb 2017
Mam doświadczenie stale rozłącza do mojego planu włókna zaraz po włączeniu się do tego routera ASUS N15U . Sprawdzone i następnie co każdy zasugerował na forum , zmodernizowane / obniżyła oficjalne firmware , używane firmware Merlina , wszystko nie pomogło. Czy ktoś tutaj ma żadnego pojęcia jak to naprawić?
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
mikesteven67 - 17 Feb 2017
waileong128 napisał: Mam doświadczenie stale rozłącza do mojego planu włókna zaraz po włączeniu się do tego routera ASUS N15U . Sprawdzone i następnie co każdy zasugerował na forum , zmodernizowane / obniżyła oficjalne firmware , używane firmware Merlina , wszystko nie pomogło. Czy ktoś tutaj ma żadnego pojęcia jak to naprawić? Czy pobrać najnowszy firmware ? Jeśli tak, to zmienić do innego routera LAH
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
anumolrafaanumol - 17 Feb 2017
Aparatura napisał: Czy pobrać najnowszy firmware ? Jeśli tak, to zmienić do innego routera LAH Ten router drogie Leh. jeśli zmiana znowu mój portfel nagrać kolejną dziurę i tak, próbowałem najnowszy firmware .
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
buford39 - 17 Feb 2017
Proszę rozwinąć na rozłączeniu : przewodowej lub bezprzewodowej lub jedno i drugie?
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
kkd2k5 - 17 Feb 2017
jtjt00 napisał: Proszę rozwinąć na rozłączeniu : przewodowej lub bezprzewodowej lub jedno i drugie? Tak, to oba połączenia przewodowe i bezprzewodowe . Gdy biegnę najnowszy firmware , to rozłącza się 5mins . Musiałbym wyłączy i na routerze ponownie, aby uzyskać połączenie z powrotem . Próbowałem starszych firmware i nadal rozłącza , czasami kiedy zainicjować pobrać plik odłącza od razu.
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
claresta.diana - 17 Feb 2017
Jeśli odbiornik jest w ciągu 7 dni , wróć do sklepu i wymienić jeden. Jeśli poza nią, a następnie przejść do Asusa dla RMA .
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
m2.aron - 17 Feb 2017
waileong128 napisał: Tak, to oba połączenia przewodowe i bezprzewodowe . Gdy biegnę najnowszy firmware , to rozłącza się 5mins . Musiałbym wyłączy i na routerze ponownie, aby uzyskać połączenie z powrotem . Próbowałem starszych firmware i nadal rozłącza , czasami kiedy zainicjować pobrać plik odłącza od razu. Drogi waileong128 , Proszę podać więcej szczegółów . Wersja oprogramowania: Sporządzono twardy reset : Tak / Nie ISP : Pozdrowienia, JK
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
nhiggs1979 - 17 Feb 2017
RMA lor . Stało się z moim przyjacielem też.
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
nrezaeipl - 17 Feb 2017
ASUS @ SG napisał: Drogi waileong128 , Proszę podać więcej szczegółów . Wersja oprogramowania: Sporządzono twardy reset : Tak / Nie ISP : Pozdrowienia, JK ASUS RT- AC68U Firmware version 3.0.0.4.378.3813 Tak czy twardy reset po aktualizacji najnowszy firmware , kilka razy. MyRepublic Gamer Ultra 1Gbps Dzięki.
RE: Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U -
miczax - 17 Feb 2017
waileong128 napisał: ASUS RT- AC68U Firmware version 3.0.0.4.378.3813 Tak czy twardy reset po aktualizacji najnowszy firmware , kilka razy. MyRepublic Gamer Ultra 1Gbps Dzięki. Korzystanie AC68U na Merlina , próbowałem zarówno Singtel 300Mbps i 600Mbps VQ , zarówno bez problemów ; bardzo stabilny w rzeczywistości . Może być albo twoja jednostka ma problemów ze sprzętem lub linia MR może być winowajcą.