Zapraszamy wszystkich użytkowników ASUS AC68U
#1

Mam doświadczenie stale rozłącza do mojego planu włókna zaraz po włączeniu się do tego routera ASUS N15U . Sprawdzone i następnie co każdy zasugerował na forum , zmodernizowane / obniżyła oficjalne firmware , używane firmware Merlina , wszystko nie pomogło. Czy ktoś tutaj ma żadnego pojęcia jak to naprawić?
Reply
#2

waileong128 napisał: Mam doświadczenie stale rozłącza do mojego planu włókna zaraz po włączeniu się do tego routera ASUS N15U . Sprawdzone i następnie co każdy zasugerował na forum , zmodernizowane / obniżyła oficjalne firmware , używane firmware Merlina , wszystko nie pomogło. Czy ktoś tutaj ma żadnego pojęcia jak to naprawić? Czy pobrać najnowszy firmware ? Jeśli tak, to zmienić do innego routera LAH
Reply
#3

Aparatura napisał: Czy pobrać najnowszy firmware ? Jeśli tak, to zmienić do innego routera LAH Ten router drogie Leh. jeśli zmiana znowu mój portfel nagrać kolejną dziurę i tak, próbowałem najnowszy firmware .
Reply
#4

Proszę rozwinąć na rozłączeniu : przewodowej lub bezprzewodowej lub jedno i drugie?
Reply
#5

jtjt00 napisał: Proszę rozwinąć na rozłączeniu : przewodowej lub bezprzewodowej lub jedno i drugie? Tak, to oba połączenia przewodowe i bezprzewodowe . Gdy biegnę najnowszy firmware , to rozłącza się 5mins . Musiałbym wyłączy i na routerze ponownie, aby uzyskać połączenie z powrotem . Próbowałem starszych firmware i nadal rozłącza , czasami kiedy zainicjować pobrać plik odłącza od razu.
Reply
#6

Jeśli odbiornik jest w ciągu 7 dni , wróć do sklepu i wymienić jeden. Jeśli poza nią, a następnie przejść do Asusa dla RMA .
Reply
#7

waileong128 napisał: Tak, to oba połączenia przewodowe i bezprzewodowe . Gdy biegnę najnowszy firmware , to rozłącza się 5mins . Musiałbym wyłączy i na routerze ponownie, aby uzyskać połączenie z powrotem . Próbowałem starszych firmware i nadal rozłącza , czasami kiedy zainicjować pobrać plik odłącza od razu. Drogi waileong128 , Proszę podać więcej szczegółów . Wersja oprogramowania: Sporządzono twardy reset : Tak / Nie ISP : Pozdrowienia, JK
Reply
#8

RMA lor . Stało się z moim przyjacielem też.
Reply
#9

ASUS @ SG napisał: Drogi waileong128 , Proszę podać więcej szczegółów . Wersja oprogramowania: Sporządzono twardy reset : Tak / Nie ISP : Pozdrowienia, JK ASUS RT- AC68U Firmware version 3.0.0.4.378.3813 Tak czy twardy reset po aktualizacji najnowszy firmware , kilka razy. MyRepublic Gamer Ultra 1Gbps Dzięki.
Reply
#10

waileong128 napisał: ASUS RT- AC68U Firmware version 3.0.0.4.378.3813 Tak czy twardy reset po aktualizacji najnowszy firmware , kilka razy. MyRepublic Gamer Ultra 1Gbps Dzięki. Korzystanie AC68U na Merlina , próbowałem zarówno Singtel 300Mbps i 600Mbps VQ , zarówno bez problemów ; bardzo stabilny w rzeczywistości . Może być albo twoja jednostka ma problemów ze sprzętem lub linia MR może być winowajcą.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)