Pomoc potrzebna! -
nagsiscool - 21 Jun 2018
Cześć wszystkim, Mam router Asus RT-AC66U zainstalowany w moim salonie, ale mój odbiór w sypialni jest tak zły, że połączenie może być przerywane z przerwami. Obecnie używa notebooka z wewnętrznym wifi-a
RE: Pomoc potrzebna! -
grant.glanvill - 21 Jun 2018
whevan napisał: Cześć wszystkim, Mam router Asus RT-AC66U zainstalowany w moim salonie, ale mój odbiór w sypialni jest tak zły, że połączenie może być przerywane z przerwami. Obecnie używa notebooka z wewnętrznym adapterem wifi-a / b / n, a wkrótce ma zamiar zastąpić go nowym komputerem, wykorzystując wifi. Jakieś rozwiązania facetów? Nie mogę zmienić routera w salonie. Z góry dziękuję! ponieważ istnieją rozwiązania, ale dlaczego najpierw nie przeszukaliście.
RE: Pomoc potrzebna! -
mburdett3 - 21 Jun 2018
Homeplug jest jednym z rozwiązań.
RE: Pomoc potrzebna! -
majormaxillary - 21 Jun 2018
whevan napisał: Cześć wszystkim, Mam router Asus RT-AC66U zainstalowany w moim salonie, ale mój odbiór w sypialni jest tak zły, że połączenie może być przerywane z przerwami. Obecnie używa notebooka z wewnętrznym adapterem wifi-a / b / n, a wkrótce ma zamiar zastąpić go nowym komputerem, wykorzystując wifi. Jakieś rozwiązania facetów? Nie mogę zmienić routera w salonie. Z góry dziękuję! er ... nie wiedział, że a / b / n istnieje. wiem tylko, że dostałem b / g / n. jak duży jest twój dom? salon do sypialni jak daleko od siebie? połączenie nie powinno być tak złe, jeśli żyjesz w typowym hdb. więc najprawdopodobniej twój router i / lub laptop nie są skonfigurowane poprawnie. sprawdź konfigurację routera i sprawdź, jaki typ sieci Wi-Fi (np. bezprzewodowy b, g lub n) twój laptop używa do łączenia się z siecią Wi-Fi.
RE: Pomoc potrzebna! -
peacemakerkimi - 21 Jun 2018
Twój dom musi być rezydencją dla ac66, żeby nie uzyskać powolnego, ale stabilnego połączenia homeplug przewodowy przekaźnik
RE: Pomoc potrzebna! -
elliotthighland - 21 Jun 2018
Czasami inne urządzenia elektroniczne lub sąsiednie WiFi mogą zakłócać twój własny sygnał WiFi. Możesz albo przenieść swoje urządzenia elektroniczne, albo możesz spróbować zmienić kanał WiFi.