Singtel to najgorsze zarządzanie w 2014 roku -
bassrocker4 - 05 Nov 2019
podpisał umowę w dniu 21 marca 2014 r. i do dziś nic nie można zrobić, i poinformowano Singtel, że nie jest w stanie potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia światłowodowego. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel skonfigurował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez żadnego odszkodowania. Sugerowałbym, aby nikt nie zasubskrybował połączenia światłowodowego, o ile nie zostanie potwierdzone, że instalacja nie opóźnia się przez ich własny problem braku materializacji.
RE: Singtel to najgorsze zarządzanie w 2014 roku -
ghita.bernichi - 05 Nov 2019
hmmm Niedawno zapisałem się na abonament światłowodowy 300 Mb / s, podpisałem w zeszłym tygodniu i zainstalowałem wczoraj, dość szybko jak dla mnie
RE: Singtel to najgorsze zarządzanie w 2014 roku -
aharrison0223 - 05 Nov 2019
andytakcheung napisał: podpisał umowę w dniu 21 marca 2014 r. i do dziś nic nie można zrobić, i poinformowano Singtel, że nie jest w stanie potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia światłowodowego. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel skonfigurował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez żadnego odszkodowania. Sugerowałbym, aby nikt nie zasubskrybował połączenia światłowodowego, o ile nie zostanie potwierdzone, że instalacja nie opóźnia się przez ich własny problem braku materializacji. Powinieneś zadzwonić pod numer 1688, aby gonić lub zejść do sklepu hello Singtel, aby gonić.