Singtel to najgorsze zarządzanie w 2014 roku
#1

podpisał umowę w dniu 21 marca 2014 r. i do dziś nic nie można zrobić, i poinformowano Singtel, że nie jest w stanie potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia światłowodowego. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel skonfigurował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez żadnego odszkodowania.   Sugerowałbym, aby nikt nie zasubskrybował połączenia światłowodowego, o ile nie zostanie potwierdzone, że instalacja nie opóźnia się przez ich własny problem braku materializacji.
Reply
#2

hmmm Niedawno zapisałem się na abonament światłowodowy 300 Mb / s, podpisałem w zeszłym tygodniu i zainstalowałem wczoraj, dość szybko jak dla mnie
Reply
#3

andytakcheung napisał: podpisał umowę w dniu 21 marca 2014 r. i do dziś nic nie można zrobić, i poinformowano Singtel, że nie jest w stanie potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia światłowodowego. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel skonfigurował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez żadnego odszkodowania. Sugerowałbym, aby nikt nie zasubskrybował połączenia światłowodowego, o ile nie zostanie potwierdzone, że instalacja nie opóźnia się przez ich własny problem braku materializacji. Powinieneś zadzwonić pod numer 1688, aby gonić lub zejść do sklepu hello Singtel, aby gonić.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)