podpisał umowę w dniu 21 marca 2014 r. i do dziś nic nie można zrobić, i poinformowano Singtel, że nie jest w stanie potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia światłowodowego. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel skonfigurował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez żadnego odszkodowania. Sugerowałbym, aby nikt nie zasubskrybował połączenia światłowodowego, o ile nie zostanie potwierdzone, że instalacja nie opóźnia się przez ich własny problem braku materializacji.
Singtel to najgorsze zarządzanie w 2014 roku
hmmm Niedawno zapisałem się na abonament światłowodowy 300 Mb / s, podpisałem w zeszłym tygodniu i zainstalowałem wczoraj, dość szybko jak dla mnie
andytakcheung napisał: podpisał umowę w dniu 21 marca 2014 r. i do dziś nic nie można zrobić, i poinformowano Singtel, że nie jest w stanie potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia światłowodowego. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel skonfigurował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez żadnego odszkodowania. Sugerowałbym, aby nikt nie zasubskrybował połączenia światłowodowego, o ile nie zostanie potwierdzone, że instalacja nie opóźnia się przez ich własny problem braku materializacji. Powinieneś zadzwonić pod numer 1688, aby gonić lub zejść do sklepu hello Singtel, aby gonić.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)