Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
rfierrom - 06 Dec 2016
Cześć wszystkim. I był przy użyciu kabla szerokopasmowego Starhub i miałem do czynienia odłączenie gdy urządzenie spróbuje połączyć się bezprzewodowo do mojego domowego routera WiFi. Zmieniłem 3 routerów bezprzewodowych i ten sam problem trwało . Teraz przeszedłem do światłowodu i używam bezprzewodowego routera DLINK podane przez Starhub , i nadal napotykają ten sam problem. Każda dusza rodzaju, że w obliczu tej sytuacji , jak ja ? Naprawdę zrezygnować Starhub obsługę techniczną . Mam nadzieję, że do szukania pomocy z tej społeczności .
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
aminrasheedkhan - 06 Dec 2016
wymienić wszystkie router używany, następnie dostał kanał kablowy diff
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
slajdb - 06 Dec 2016
sanfong napisał: Cześć wszystkim. I był przy użyciu kabla szerokopasmowego Starhub przed włączeniem do włókna teraz. Wtedy miałem do czynienia odłączenie gdy urządzenie próbować połączyć się z routerem wifi w domu . Zmieniłem 3 routerów bezprzewodowych i ten sam problem trwało . Teraz używam routera Netgear podane przez Starhub , i nadal napotykają ten sam problem co gdy im na szerokopasmowego kablowego wcześniej . Każda dusza rodzaju, że w obliczu tej sytuacji , jak ja ? Naprawdę zrezygnować Starhub obsługę techniczną . Mam nadzieję, że do szukania pomocy z tej społeczności . Czy muszę przeczytać poprawnie? Miałeś kłopoty z samego kabla i teraz błonnika. Nawet po zmieniane 3 różne routery .
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
shaibazsa - 06 Dec 2016
Zmieniłem 3 routerów bezprzewodowych usług szerokopasmowych w ciągu dnia kablowej. Obecnie używam domyślnego routera ( DLINK ) podanych przez Starhub . Czy to z winy routera ? Bo tylko ustawić hasło sieciowe.
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
philip.anink - 06 Dec 2016
Każdy może doradzić ??
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
anieqsamsodien - 06 Dec 2016
Więc zmienił się z kablem światłowodowym , DLINK do routera Netgear a problem nadal występuje ? Może to wina urządzenia , jakie ustawienia i zabezpieczenia starasz się używać w sieci bezprzewodowej ?
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
zulzainami - 06 Dec 2016
sanfong napisał: Cześć wszystkim. I był przy użyciu kabla szerokopasmowego Starhub i miałem do czynienia odłączenie gdy urządzenie próbować połączyć się z routerem wifi w domu . Zmieniłem 3 routerów bezprzewodowych i ten sam problem trwało . Teraz przeszedłem do światłowodu i używam bezprzewodowego routera DLINK podane przez Starhub , i nadal napotykają ten sam problem. Każda dusza rodzaju, że w obliczu tej sytuacji , jak ja ? Naprawdę zrezygnować Starhub obsługę techniczną . Mam nadzieję, że do szukania pomocy z tej społeczności . jakiego urządzenia ?
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
rhcarrj - 06 Dec 2016
Gribber napisał: jakiego urządzenia ? Jego urządzenia, które próbują połączyć się z wifi .
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
smily58 - 06 Dec 2016
crystalnox napisał: Jego urządzenia, które próbują połączyć się z wifi . wspominał "Urządzenie" Uznałem to 1. więc jestem ciekaw, co urządzenie próbuje rozmawiać z routerem. Czy wiesz co to jest ?
RE: Problem z serwisu internetowego Starhub ? -
gordon.hall6 - 06 Dec 2016
Gribber napisał: wspominał "Urządzenie" Uznałem to 1. więc jestem ciekaw, co urządzenie próbuje rozmawiać z routerem. Czy wiesz co to jest ? Nope czekając na jego odpowiedź. Ale wątpię jednego urządzenia może spowodować odłączenie wszystkich innych ..