Problem z serwisu internetowego Starhub ?
#1

Cześć wszystkim.   I był przy użyciu kabla szerokopasmowego Starhub i miałem do czynienia odłączenie gdy urządzenie spróbuje połączyć się bezprzewodowo do mojego domowego routera WiFi. Zmieniłem 3 routerów bezprzewodowych i ten sam problem trwało .   Teraz przeszedłem do światłowodu i używam bezprzewodowego routera DLINK podane przez Starhub , i nadal napotykają ten sam problem.   Każda dusza rodzaju, że w obliczu tej sytuacji , jak ja ? Naprawdę zrezygnować Starhub obsługę techniczną . Mam nadzieję, że do szukania pomocy z tej społeczności .
Reply
#2

wymienić wszystkie router używany, następnie dostał kanał kablowy diff
Reply
#3

sanfong napisał: Cześć wszystkim. I był przy użyciu kabla szerokopasmowego Starhub przed włączeniem do włókna teraz. Wtedy miałem do czynienia odłączenie gdy urządzenie próbować połączyć się z routerem wifi w domu . Zmieniłem 3 routerów bezprzewodowych i ten sam problem trwało . Teraz używam routera Netgear podane przez Starhub , i nadal napotykają ten sam problem co gdy im na szerokopasmowego kablowego wcześniej . Każda dusza rodzaju, że w obliczu tej sytuacji , jak ja ? Naprawdę zrezygnować Starhub obsługę techniczną . Mam nadzieję, że do szukania pomocy z tej społeczności . Czy muszę przeczytać poprawnie? Miałeś kłopoty z samego kabla i teraz błonnika. Nawet po zmieniane 3 różne routery .
Reply
#4

Zmieniłem 3 routerów bezprzewodowych usług szerokopasmowych w ciągu dnia kablowej. Obecnie używam domyślnego routera ( DLINK ) podanych przez Starhub . Czy to z winy routera ? Bo tylko ustawić hasło sieciowe.
Reply
#5

Każdy może doradzić ??
Reply
#6

Więc zmienił się z kablem światłowodowym , DLINK do routera Netgear a problem nadal występuje ? Może to wina urządzenia , jakie ustawienia i zabezpieczenia starasz się używać w sieci bezprzewodowej ?
Reply
#7

sanfong napisał: Cześć wszystkim. I był przy użyciu kabla szerokopasmowego Starhub i miałem do czynienia odłączenie gdy urządzenie próbować połączyć się z routerem wifi w domu . Zmieniłem 3 routerów bezprzewodowych i ten sam problem trwało . Teraz przeszedłem do światłowodu i używam bezprzewodowego routera DLINK podane przez Starhub , i nadal napotykają ten sam problem. Każda dusza rodzaju, że w obliczu tej sytuacji , jak ja ? Naprawdę zrezygnować Starhub obsługę techniczną . Mam nadzieję, że do szukania pomocy z tej społeczności . jakiego urządzenia ?
Reply
#8

Gribber napisał: jakiego urządzenia ? Jego urządzenia, które próbują połączyć się z wifi .
Reply
#9

crystalnox napisał: Jego urządzenia, które próbują połączyć się z wifi . wspominał "Urządzenie" Uznałem to 1. więc jestem ciekaw, co urządzenie próbuje rozmawiać z routerem. Czy wiesz co to jest ?
Reply
#10

Gribber napisał: wspominał "Urządzenie" Uznałem to 1. więc jestem ciekaw, co urządzenie próbuje rozmawiać z routerem. Czy wiesz co to jest ? Nope czekając na jego odpowiedź. Ale wątpię jednego urządzenia może spowodować odłączenie wszystkich innych ..
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)