Mój kontrakt z maxonline w Starhub kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanym okresie powinienem skontaktować się z nimi w sprawie wypowiedzenia i jak długo potrwa wypowiedzenie? Na koniec, w jaki sposób mogę potwierdzić, że zakończenie jest skuteczne. Dziękuję Ci.
Starhub Maxonline Termination
nsguru napisał: Mój kontrakt z maxonline w Starhub kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanym okresie powinienem skontaktować się z nimi w sprawie wypowiedzenia i jak długo potrwa wypowiedzenie? Na koniec, w jaki sposób mogę potwierdzić, że zakończenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Jeśli chcesz na konkretną datę, możesz to zrobić z maks. 7 dniowym wyprzedzeniem. Inaczej po prostu zadzwoń, a oni natychmiast zakończą. To z mojego doświadczenia. Skąd mam wiedzieć? Mam kilka usług. Moje konto szerokopasmowe zostało natychmiast usunięte z mojego identyfikatora HUB. Jeśli posiadasz inne usługi z SH, zanim zamkniesz swoje konto szerokopasmowe, lepiej przenieś swoje punkty na inne konta.
nsguru napisał: Mój kontrakt z maxonline w Starhub kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanym okresie powinienem skontaktować się z nimi w sprawie wypowiedzenia i jak długo potrwa wypowiedzenie? Na koniec, w jaki sposób mogę potwierdzić, że zakończenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Cześć nsguru Zawsze rozważasz przejście na VQ, gdy zakończysz z nimi. Mam z nimi niekończący się koszmar, ale już nie, kiedy dokonałem zmiany.
Szukałem również tego tematu, zapisuję się do MyRepublic
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: