Czy użytkownicy mobilnego dostępu szerokopasmowego M1 napotykają to? Korzystam z mobilnej sieci szerokopasmowej od roku, ale ostatnio się z tym spotkałem, używam mojego internetu tylko do oglądania programów na youtube i czytania wiadomości, ale mam ograniczone tylko do korzystania z 1.3GB To, co powiedział mi m1, to to, że robią to ze względu na innych użytkowników i nie mogą nic z tym zrobić. Czy jest jakiś sposób, aby tego uniknąć? Nie korzystałem z P2P fyi.
Polityka zarządzania ruchem?
mój plan jest nieograniczony btw.
Speedtest utknął około 10KB
lo3xlo2x napisał: Speedtest utknął około 10KB
Nic dziwnego, że ograniczają prędkość, nawet jeśli nie przekroczyłeś miesięcznego limitu. Wiele sieci na całym świecie implementuje to, aby uniemożliwić dużej liczbie użytkowników korzystających z sieci przez dłuższy okres czasu, co daje innym możliwość czerpania przyjemności z przepustowości. Jego znana przepustowość w sieciach 3G lub 4G jest dzielona, a korzystanie z pasma w celu zaspokojenia subskrybentów jest bardzo kosztowne, ponieważ modernizacja linii telefonicznej nigdy nie nadąży za rosnącą prędkością i liczbą abonentów. są też ludzie o podobnych planach subskrypcji, ale aby 10 takich subskrybentów było zadowolonych z ich prędkości Internetu mobilnego kosztem 1 nieszczęśliwych subskrybentów, to ma dla nich więcej sensu niż 10 nieszczęśliwych i 1 szczęśliwych.
Sugeruję, aby OP wysłał e-mail do IDA z zrzutem ekranu itp. M1 nie wróciło do mnie bez względu na to, czy jestem dławiony, czy nie. Ale moja prędkość nadal utrzymuje się na poziomie około 10 KB / s
neubie napisał: Nic dziwnego, że ograniczają prędkość, nawet jeśli nie przekroczyłeś miesięcznego limitu. Wiele sieci na całym świecie implementuje to, aby uniemożliwić dużej liczbie użytkowników korzystających z sieci przez dłuższy okres czasu, co daje innym możliwość czerpania przyjemności z przepustowości. Jego znana przepustowość w sieciach 3G lub 4G jest dzielona, i bardzo drogie jest utrzymywanie przepustowości w celu zaspokojenia subskrybentów, ponieważ modernizacja Telco nigdy nie nadąży za rosnącą prędkością i liczbą abonentów. są też ludzie o podobnych planach subskrypcji, ale aby 10 takich subskrybentów było zadowolonych z ich prędkości Internetu mobilnego kosztem 1 nieszczęśliwych subskrybentów, to ma dla nich więcej sensu niż 10 nieszczęśliwych i 1 szczęśliwych. Wyjątkowo Singapur ... Mogę używać tylko 1 i pół godziny internetu codziennie lol. Japonia i Korea kontynuują modernizację swojej infrastruktury, aby utrzymywać większą przepustowość, a z kolei więcej klientów ... tylko Singapur całkowicie wywiązuje się z obowiązków wobec klientów. I nazwali ten mój mobilny plan moim nieograniczonym lolem.
https:
kel666 napisał: Wyjątkowo Singapur ... Mogę używać tylko 1 i pół godziny internetu codziennie lol. Japonia i Korea kontynuują modernizację swojej infrastruktury, aby utrzymywać większą przepustowość, a z kolei więcej klientów ... tylko Singapur całkowicie wywiązuje się z obowiązków wobec klientów. I nazwali ten mój mobilny plan moim nieograniczonym lolem. Pamiętaj, nie jest to wyjątkowe w Singapurze, jak widać w moim wcześniejszym wpisie. Amerykańscy przewoźnicy również to robią. Sprawdź swoje fakty przed wykonaniem szczegółowych instrukcji. Moja ostatnia wizyta w JP pokazała również, że nawet przy wykorzystaniu przedpłaconych danych internetowych (bez ograniczeń), jeśli w krótkim czasie wykorzystuje się nadmierne dane, kolejne połączenia są powolne.
lo3xlo2x napisał: Sugeruję, aby OP wysłał e-mail do IDA z zrzutem ekranu itp. M1 nie wróciło do mnie bez względu na to, czy jestem dławiony, czy nie. Ale moja prędkość nadal utrzymuje się na poziomie około 10 KB / s Ty, IDA, śpi w tej sprawie? Są tego świadomi, w przeciwnym razie dlaczego uważasz, że nadal zapewniają darmowe wifi w miejscach publicznych? Słyszałem, że jeśli chcesz natychmiastowego "zresetowania", tj. z powrotem do maksymalnej prędkości, którą wcześniej cieszyłeś się, musisz zadzwonić i zapłacić trochę $$ $ swojemu operatorowi telekomunikacyjnemu, który cofnie twoją szybkość. alternatywnie po prostu LLST musisz poczekać do następnego cyklu rozliczeniowego lub następnego dnia, a następnie odzyskać pełną prędkość, w zależności od abonamentu.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)